G4Media.ro

Ministrul Transporturilor: Constructorul are toate condiţiile ca trenul să circule între Aeroportul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Poate va circula trenul de campionat, dar ce fac după aceea cu firmele de taxi ale securiștilor? Le bagă în faliment sau fac cumva să tot fie probleme la trenul ăla….?

  2. Firmele de taxi se vor omorâ intre ele la gara de nord unde vad ca nimeni nu-si face probleme ca nu exista parcări pentru cei ce așteaptă pasagerii sosiți cu avionul, transport in comun bine organizat, carosabil rupt de război din 1944, țigănie si aurolaci. O sa fie mai rău decât la universiada lui Ceaușescu.

  3. De râs ne facem oricum.
    Prima relatare în presa despre o linie de tren (deviata din linia Mogosoaia – Moara Vlasiei, fara o noua supratraversare a DN1 si alte complicatii)) a aparut în 1994, deci acum 25 de ani. De ce n-au facut-o pâna acum, Dumnezeu stie…
    Parerea mea: Ministerul Transporturilor = adunatura de spagari si incompetenti!

  4. De acord cu legătura feroviară pentru Otopeni însă nu înțeleg de ce se bagă bani în aeroportul Băneasa. Ce se va întâmpla cu el după euro 20-20?
    Dacă va rămâne închis ca să nu deranjeze riveranii, atunci sunt bani pierduți.

  5. Decât să renoveze Aeroportul Băneasa mai bine s-ar preocupa să extindă aeroportul Otopeni, care la capacitate maximă. Mai ales că extinderea nu se poate face de azi pe mâine.