G4Media.ro

Ministrul Economiei, discuții cu Comisarul European responsabil de protecţia consumatorilor pe tema…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Ministrul Economiei, discuții cu Comisarul European responsabil de protecţia consumatorilor pe tema problemelor pe care Wizz Air le creează în România, după ce multe zboruri sunt întârziate sau anulate

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, s-a arătat îngrijorat de problemele pe care compania Wizz Air le are în ultima perioadă în România, multe zboruri având întârzieri mari sau fiind anulate, în cadrul unei întâlniri cu comisarul european pentru Justiţie, Didier Reynders, care are atribuţii privind protecţia consumatorului, anunță News.ro.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a transmis, luni, că Ştefan Radu Oprea se află la reuniunea informală a miniştrilor responsabili de competitivitate din Bilbao, organizată de Preşedinţia spaniolă a Consiliului Uniunii Europene.

“În marja reuniunii, ministrul român a avut o întrevedere cu Didier Reynders, Comisarul European pentru Justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului, în cadrul căreia au fost discutate mai multe subiecte de interes pentru ţara noastră.  Astfel, ministrul Ştefan-Radu Oprea şi-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aerienă Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor”, a precizat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Potrivit sursei citate, comisarul Didier Reynders şi-a arătat sprijinul pentru remedierea acestei situaţii şi a precizat că cetăţenii români pot beneficia de suportul Uniunii Europene pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea beneficiilor, prin înregistrarea unei solicitări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.

Ministerul a mai menţionat că Centrului European al Consumatorilor România este un instrument util, gratuit, conceput pentru a veni în ajutorul consumatorilor atunci când: întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european, vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat european, vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei.

Totodată Didier Reynders, comisarul european pentru Justiţie, a transmis că va realiza o vizită în tara noastră la finalul anului.

La rândul său, Ştefan Radu Oprea a declarat că apreciază sprijinul oferit României în procesul de aderare în Schenghen de către UE.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Wizz air out; licenta off. Ce este asa greu, Grindeanuuu ?? Se aude ???

  2. Prima penalizare trebuie sa vina de la consumatori. Adica romanii nu ar mai trebui sa isi cumpere bilete la aceasta companie aeriana. DAR, preturile sunt foarte mici si atunci iti incerci norocul. Democratizarea zborului care a dus si la bilete de cateva zeci de euro a adus si beneficii si a ajutat multa lume sa calatoreasca, dar in acelasi timp nu poti sa vi cu acelasi nivel de servicii considerand ca reducerea de pret se bazeaza pe o reducere drastica a costurilor fixe a liniilor aeriene pe numarul de ore de zbor. Prin urmare avioanele sunt tot timpul in aer. Orice intarziere cat de mica se propaga in cursul zilei catre celelalalte curse. Iar o defectiune mai serioasa de avion poate duce foarte usor la anularea cursei. Risti si castgi sau risti si platesti in „plus” cu timpul tau si cu nervii tai. Eu incerc sa evit companiile de low-cost cat pot de mult. Prefer sa imi planific calatoriile din vreme si sa cumpar biletele cu cel putin trei luni, poate chiar mai mult inainte. Incerc sa aleg cursele de dimineata cat mai devreme pentru a evita ceva intarzierile pe traseu in cursul zile. Prefer sa ma plimb cateva ore la destinatie daca camera nu este gata la hotel, decat sa ma enervez multe ore in aeroport ca intarzie sau avionul este anulat.