G4Media.ro

Ministrul Economiei, discuții cu Comisarul European responsabil de protecţia consumatorilor pe tema…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Wizz air out; licenta off. Ce este asa greu, Grindeanuuu ?? Se aude ???

  2. Prima penalizare trebuie sa vina de la consumatori. Adica romanii nu ar mai trebui sa isi cumpere bilete la aceasta companie aeriana. DAR, preturile sunt foarte mici si atunci iti incerci norocul. Democratizarea zborului care a dus si la bilete de cateva zeci de euro a adus si beneficii si a ajutat multa lume sa calatoreasca, dar in acelasi timp nu poti sa vi cu acelasi nivel de servicii considerand ca reducerea de pret se bazeaza pe o reducere drastica a costurilor fixe a liniilor aeriene pe numarul de ore de zbor. Prin urmare avioanele sunt tot timpul in aer. Orice intarziere cat de mica se propaga in cursul zilei catre celelalalte curse. Iar o defectiune mai serioasa de avion poate duce foarte usor la anularea cursei. Risti si castgi sau risti si platesti in „plus” cu timpul tau si cu nervii tai. Eu incerc sa evit companiile de low-cost cat pot de mult. Prefer sa imi planific calatoriile din vreme si sa cumpar biletele cu cel putin trei luni, poate chiar mai mult inainte. Incerc sa aleg cursele de dimineata cat mai devreme pentru a evita ceva intarzierile pe traseu in cursul zile. Prefer sa ma plimb cateva ore la destinatie daca camera nu este gata la hotel, decat sa ma enervez multe ore in aeroport ca intarzie sau avionul este anulat.