G4Media.ro

Ministerul Transporturilor: Vagoanele de dormit de pe rutele interne sunt vechi de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Si Drula ce-a facut??

    • 1. Drulă a deblocat construcţia autostrăzilor.
      2. Drulă a dezafectat mare parte din mafia comercială a lui Rădoi.
      3. Drulă a pus mafia PNL cu botul pe labe, refuzând să ia parte la hoţiile lor.
      Gunoi uman ce eşti.

    • Ce vrei bai j.e.g.ul.e să facă Drula in câteva luni? Sa repare tot ce a furat psdnl in 30 de ani?

    • Bai, iesene n-ai plecat din tara?

    • CFR Calatori trebuie sa cumepe urgent sute de vagoane noi si second hand, zeci de automotoare, locomotive. Tarile europene cumpara mereu vagoane si locomotive.
      România are nevoie de noi căi ferate de legătură directă între localități care vor mai completa din rețea: Pitești – Râmnicu Vâlcea, București – Mihăilești – Alexandria, Piatra Neamț (Bicaz) – Gheorghieni, Bacău – Comănești sau Bacău – Onești – (Brețcu) Târgu Secuiesc, Iași – Hârlău – Botoșani, Târgoviște (Fieni) – Sinaia, Sighișoara sau Mediaș – Târgu Mureș, Râmnicu Vâlcea – Târgu Jiu, Cluj Napoca – Zalău, Constanța – Aeroport M. K. – Nicolae Bălcescu (linia 804) și alte linii care să unească localități, județe, regiuni și magistrale.
      De asemenea noi linii în apropierea marilor orașe unde există spații de locuit și comerciale realizate recent: între București și Bolintin, Crevedia, Afumați, Movilița; Snagov sau Voluntari – Ploiești, Cluj Napoca – Sărmașu, Râșnov – Moieciu, Craiova – Carpen – Vânju Mare, Oradea – Băile Felix, etc.
      Dar și căi ferate de mare viteză (minim 250 km/h) între Constanța și Budapesta, București – Sofia, Chișinău, Iași – Oradea, să vină unii clienți de la transportul rutier.
      Procentul de utilizare al transportului feroviar de călători va scădea la doar 2-3% din total și sub 10% la cel de marfă între localități fără reparații, modernizări, dublări, electrificări și construcții noi într-un ritm mult mai alert decât în prezent. Clienții vor prefera să circule cu autoturisme, microbuze, autocare, avioane (97-98%).
      Uniunea Europeană nu cred că își dă seama cât de gravă este situația în România, iar gradul de poluare se va menține ridicat.
      Multe căi ferate secundare care traversează localități slab populate se vor închide.

  2. Aţi votat 30% PSD, 25% PNL şi vreţi ceva de la stat? Sunteţi bolnavi mintal. Numai USR lucrează pentru ţară, celelalte partide doar fură.

  3. Ia verificaţi averile ciocoilor de la conducerea CFR din ultimii 30 de ani!

    Ia verificaţi cu ce firme ale căror familii face afaceri Ministerul Transporturilor!

    Ia verificaţi rubedeniile dintre porcii de directori de la stat!

    ACOLO SUNT 30 DE ANI DE FURĂCIUNE LEGALĂ! ÎNTR-O ŢARĂ UNDE TOŢI FURĂ A DEVENIT LEGAL SĂ FURI.

    Mă uit la toate reportajele astea lamentabile gen „România te iubesc” unde ne plângem ca nişte bocitoare cum a ajuns România un rahat în toate domeniile. Dar niciun reportaj din ăsta nu spune cine sunt autorii. Câte vile au? Copiii şi nepoţii ciocoilor de la stat unde lucrează? Nu cumva tot la stat? Arătaţi-le pozele şi numele! Plângem ca bocitoarele de 30 de ani şi nimic.

    Vai ce furaţi suntem!!!

    SENZAŢIONAL! – ŞI EU CE SĂ FAC DACĂ PROCURORUL E FRATE CU INTERLOPII CA LA CARACAL? SĂ NE VĂITĂM CE FURAŢI SUNTEM! SENZAŢIONAL!

  4. Stati linistiti. Articolul este doar o constatare.
    Se va fura in continuare la fel de mult.
    Vom ajunge sclavi in tara noastra.
    Stapani vor fi cei care au furat atat patrimoniul cat si puterea , functiile de conducere si justitia.

  5. Pai de la atata furat, normal ca se ajunge aici!

    Hotie, incompetenta, tradare nationala!

    cand la transporturi ai pus toti impostorii, ai inlocuit trenurile cu microbuze de transport marfa, numa ca transportai oameni etc

    Basescu, luati de la basescu!