
Ministerul Culturii discută cu reprezentanţii grupului Louis Vuitton organizarea unor evenimente în care ia şi artizanii din România să fie puşi în valoare la nivel mondial
Ministerul Culturii a deschis un dialog cu reprezentanţii grupului Louis Vuitton Moët Hennessy care vizează o serie de evenimente şi expoziţii în care ia şi artizanii/meşteşugarii din România să fie puşi în valoare la nivel mondial, după folosirea de către casa de modă a modelului iei specifice zonei Sibiului ca sursă inspiraţională pentru unele piese din colecţia “LV By The Pool” 2024, transmite News.ro.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
„Astăzi, de Ziua Universală a Iei, sub tema „Un nou început – Give Credit”, mă bucur că reuşim să ne protejăm patrimoniul cultural imaterial şi să transmitem lumii mesajul iubirii şi al respectului faţă de portul popular românesc şi artizani”, a transmis Ministerul Culturii.
Simbol al tradiţiei româneşti, ia este un element care ne-a demonstrat că are puterea să unească români cu aceeaşi dorinţă: protejarea şi recunoaşterea patrimoniului cultural.
Brandul Louis Vuitton a folosit, potrivit La Blouse roumaine, modelul cămăşii din Mărginimea Sibiului în noua colecţie 2024, fără menţionarea originii şi fără acordul păstrătorilor de zestre culturală. Prin campania „Give Credit” s-a solicitat ca brandul „să scoată piesele din colecţie până la obţinerea acordului din partea comunităţilor, cu creditarea originii”.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2025 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii