Home » Economie » Micii întreprinzători resping planul de relansare propus de guvernul Cîțu: Suma alocată mediului privat scade dramatic

Micii întreprinzători resping planul de relansare propus de guvernul Cîțu: Suma alocată mediului privat scade dramatic

20 mart. 2021
Micii întreprinzători resping planul de relansare propus de guvernul Cîțu: Suma alocată mediului privat scade dramatic
Ford Craiova Sursa foto: gov.ro
Ascultă articolul

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) critică propunerea de alocare a fondurilor UE propusă de guvernul Cîțu prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR) și arată să sumele destinate mediului privat scad dramatic.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

”Suntem nemulțumiți de alocările din PNRR pentru mediul privat deoarece suma scade de la prima variantă din PNRR de la 3,8 la 2,4 miliarde euro, adică o scădere de aproximativ 40%, în condițiile în care evaluarea nevoilor mediului privat făcută de CNIPMMR era de minim 5 miliarde de euro – 3 miliarde granturi și 2 miliarde fonduri rambursabile”, arată Florin Jianu, președintele Consiliului IMM, într-o postare pe Facebook.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Radulescu Marcel

    Voi nu contați pentru Guvernul liberal, n-ați înțeles asta încă de anul trecut?! Clasa de mijloc trebuie să dispară cu totul pentru că îi încurcă pe liberali!

    • Nea Marcele, asta era pe vremea febletei matale, marele escroc Base, el a omorit vreo doua sute si ceva de mici afaceri cind a bagat forfetarul (efectul a fost asa de nasol – la buget, ca nu-i pasa lui de oameni – ca s-a speriat si dupa un an l-a scos).

    • Un comentariu de psd-ist. Banii trebuie impartiti intre mai multe domenii sociale si economice. Deci de unde sa se dea 3 miliarde euro granturi doar la IMM-uri ? De unde vin banii astia si pentru ce ? Ca sa-si ia patronii BMW-uri ? S-au obisnuit doar sa ceara.

    • Radulescu Marcel

      Exact! Ești tare perspicac!

  • „Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România”, hai, pe bune?

    • Paralelule, nu stiu cine te-a trimis pe forum, dar te faci de ras… las-o balta cu postarile… te pomenesti ca esti postac platit de vreun partid, din Subventie publica, evident… Dumnezeule!!!
      Ai auzit vreodata ce inseamna IMMuri, ai auzit vreodata ca in Germania IMMUrile sunt coloana vertebrala a Economiei germane??
      Mars la citit!

    • @lili
      Pozați mereu în persoană informată și apolitică, dar în realitate marele postac de aici sunteți chiar dvs.
      În cazul de față: Florin Jianu este fostul ministru PSD pt IMM-uri (un minister-aberație, dar asta e altă discuție…). Iar dvs știți foarte bine asta (căci sunteți colegi de idealuri), însă vă faceți că plouă… În schimb, porniți morișca mojiciei. Tipic postăcește…

    • Lilisor platisor
      Matale nu ai pauza ? Scrii ca nebuna in continu :)))) , esti cel mai tare troll

  • Banii sunt dirijati spre Investitii”, ne abureste Vasilica Catu, Investitii facute de Stat, mare priceput intr-ale Investitiilor, vedem bine de 30 de ANI, si mai ales in Gestionarea EFICIENTA a Banilor publici!
    Ia uite ce facu Ministrul Drula de la Transporturi in PNRR:
    „Ministrul Transporturilor se FACE DE RÂS: traseul Autostrăzii Timișoara – Belgrad trece peste case construite.
    Traseul anunțat pentru Autostrada Timișoara – Belgrad trece peste case construite și peste drumuri pe care în prezent se circulă. Explicația? Planurile au fost făcute pe baza unor hărți vechi de 15 ani, acuză vicepreședintele CJ Timiș, Alexandru Preoteasa.
    Cătălin Drulă a anunțat ieri traseul mult așteptatei autostrăzi.

    „Traseul autostrăzii Timișoara – Belgrad anunțat astăzi contravine punctului de vedere exprimat de către Consiliul Județean Timiș și ignoră consultarea unitătilor administrative teritoriale afectate de viitoarele lucrări.

    Principalul motiv pentru care acest traseu nu este dorit în teritoriu vizează parcurgerea unor zone cu locuințe construite și locuite cu Infrastructură NOUA de rețele tehnico-edilitare, varianta propusă aflându-se la doar 100 metri de intravilanul vechi al localității Moșnița Nouă.
    De asemenea, traseul propus de minister pune în pPERICOL Finanțarea europeană prin Programul operațional POIM privind construirea a peste 14 km de rețea de apă și a peste 9 km de rețea de canalizare. În calitate de vicepreședinte al Consiliului Județean Timiș voi relua punctul de vedere instituțional deja exprimat, în favoarea cetățenilor, și mă voi adresa Ministerului Transporturilor pentru clarificări.
    Proiectul în sine este unul bun și se bucură de susținerea Consiliului Județean și a primăriilor vizate însă traseul trebuie adaptat realității de pe teren, altfel acesta se va bloca. E important să pornim cu un start corect (nu după hărți neactualizate de 15 ani de zile) și să fie luate în considerare punctele de vedere ale comunităților locale.
    În atașament poze cu traseul autostrăzii propuse, cu suprapunere peste poze satelitare din anul 2020”, scrie Preoteasa pe Facebook.

  • Doamna Lili ,respect!
    Doamna Diana,fără respect !(Partidul întunecă mintea,chiar dacă nu era luminată)

  • Se vb tot timpul de mediul de afaceri ca trebuie susținut, ajutat, scutit etc dar de oamenii ce muncesc ptr mediul nimeni nu scoate o vorbă. Salariile din mediul privat sunt neatractive și extrem de scăzute după munca prestata și programul de lucru să nu mai vb ca se lucrează la negru sau cu jumătate de normă în cartea de muncă . Mereu se vorbește de lipsa forței de muncă dar nimeni nu spune de salariile astea mizerabile de condițiile de muncă. A
    Sa se aducă salariul minim la nivel UE.

    • dumneata cam ai dreptate – inse vezi, nici despre verde si nidi despre digital nu ne vorbesti asa ca vei fi ignorat.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole