G4Media.ro

Mass-media americană trece printr-o criză profundă și riscă să își piardă relevanța…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Mediile online au dus la declinul mediei tipărite. Toate ziarele/ revistele / magazinele relevante ( Washington Post, New York Times, New Yorker, USA Daily etc. etc. ) și-au dat seama de acest fenomen și toate au în prezent și varianta digitală prin care pot fi accesate. Dar nu e suficient. Lumea mediilor s-a degradat constant, iar în prezent atât canalele de televiziune cât și mediile scrise pierd avantajul câștigat în timp – avantaj care s-a format prin analize, știri, anchete detaliate, cât mai amănunțit redate – în fața produselor secundare de medii sociale ( facebook, twitter ( X), Instagram, substack etc. și podcasturilor ) Totul a devenit mai scurt, mai alert, mai superficial și mai facil, în detrimentul expertizei. Care, iată, ne explodează în față sub forma unui plebiscit. Fenomenul a fost analizat în dezvoltarea lui de social-psihologul Jonathan Heidt și publicat sub titlul : ” Why the past 10 Years of American Life have been uniquely Stupid” ( 2022, Apr.)

  2. Nu văd nicio diferență între televiziunea de stat din Coreea de Nord și oricare altă televiziune slugă politic în Occident.

    D-aia n-am mai deschis televizorul de peste un an de zile.