G4Media.ro

„Marşul maşinilor eco” şi „We Bike România”, sâmbătă în București, în zona…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Pe biciclisti ii inteleg si ii aprob dar aia care fac parada cu masini „eco” sunt niste pro sti tuate platite de industria auto din afara.
    Macar daca aveam in tara o singura fabrica de masini cu eticheta „eco”. Chiar e la moda sa sapi la temelia economiei tarii pentru mici beneficii personale.
    Pe cand si o parada a cetatenilor care merg cu autobuzul/troleibuzul/metroul?
    Stai ca pe astia nu are cine sa ii plateasca.

  2. Nu m-ar deranja sa platesc taxe mai mari daca înseamnă ca aș putea respira un aer mai curat. Si nu mai debita-ți prostii cu “organizații oculte” ca nu face altceva decât sa arate cat de incult sunteți Dvs 😉

  3. @Alexandru
    Este o informatie gresita aceea de a prezenta masina electrica ca o garantie a unui aer curat, in conditiile in care principalii poluatori din orasele noastre il reprezinta praful, poluarea industriala si particulele solide in suspensie care provin din anvelopele si sistemul de franare al masinilor.
    O alta sursa de poluare, mai putin importanta, o reprezinta gazele emanate de sistemul de canalizare al orasului.
    Exista desigur emisii de noxe, CO si gudron provenite din esapamentul masinilor dar daca vorbim de ultimele generatii (Euro5, Euro 6), emisiile sunt tinute sub un prag suficient de coborat incat sa fie greu de sesizat si sa ramana inofensive pentru cei mai multi oameni.
    Daca am avea pe strazi doar Euro5 si Euro6 intretinute corect, nu s-ar mai discuta de noxe si alte gaze de esapament, pentru ca ar predomina praful si mirosul de canalizare (care predomina oricum, in opinia mea).
    Este masina electrica o garantie a unui aer curat? Nu.

  4. De acord cu taxele. Am avut cateva taxe de poluare dar le-am scos in afara legii pentru ca au avut nevoie germanii sa isi vanda SH-urile.
    Acum, aceeasi germani si-au axat economia pe masini electrice iar noi trebuie sa ne conformam si sa cumparam.