G4Media.ro

Lucian Bode: Podul suspendat peste Dunăre, conectat prin drumuri expres cu Galați,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Si care e meritul lui bode in treaba asta

  2. Chinejii construiesc 10.000 km autostrada pe an si vreo 50 zgarie nori. Depinde cum vezi situatia.

    • Chinezii sunt si de vreo 780 de ori mai multi ca noi.. compari o tara mica si corupta cu 20 de milionane de locuitori(daca mai.sunt..) cu una de aproape 2 miliarde si un teritoriu de x ori mai mare..

  3. „Fara contestatii…” blabla
    Angajati oameni calificati nu „recomandati” in companiile de stat si veti avea caiete de sarcini „beton” rezistente la contestatii.
    Specificatiile facute de trepadusi angajati pe pile sunt atat de subtiri si de transparente incat se vede de la o posta ca astia habar nu au despre ce trebuie facut dar stiu cine trebuie sa ia contractul. E normal sa apara contestatii. Cel putin este dovada ca nu toti ofertantii sunt intelesi intre ei.
    Anormal e ca nu mai iesim o data din starea asta …
    Cand va angaja statul oameni competenti si nu pe baza de „cunostinte = relatii”?

  4. cel mai mare din istorie pe hartie , pana vor merge masini pe el….

  5. Un pod care uneste orase fara importanta, o investitie cam inutila.
    Mai sunt si alte poduri intre Dobrogea si Valahia .
    Terminati autostrazile incepute si neterminate

    • Si cum ai stabilit ca cele doua orase sunt fara importanta? E rau sa faca infrastructura in Moldova? Ca drumul ala va scurta drumul spre Constanta. Turistic, dar mai ales economic.

    • Nu fi ignorant, transportul maritim acopera 80% din transportul total de marfuri din lume. E VITAL!
      In paralel trebuie avansate si autostrazile dar cu pensiile speciale nesimtite si bugetele locale tocate de pesedistii infractori toate stau pe loc.
      Coruptii trebuie bagati la puscarie pe banda rulanta si confiscate averile pentru a avansa.

    • Draga Ionas,
      te-ai gandit cat de repede ajung trupele de interventie rapida in flancul estic, pe acest pod?

  6. Nu puneți botul. Noi ne lăudăm tot timpul cu viitorul, dar prezentul și trecutul ne arată că ne lăudăm ca prostii.

    Se va face, se va face, oau oau oau!!! In 2008 urma să avem 1000km de autostradă și 27.000 de USD la una bucată român întors din străinătate… cineva s-a întors și a întrebat la mișto daca primeste, evident i s-a răspuns de sus „ce nu te-ai prins că au fost alegeri?”

    Urma să trimitem prima navă spațială românească privată cu un mic satelit, proiectul ARCA. Evident s-a trimis unul foarte mic, aproape că l-au trimis… iar proiectul a înghițit bani, fraudă la greu.

    Urma sa vina și Mercedes la noi, urma…

    Urma să ne dea și Dragnea salarii și pensii, ne-a dat…. multa, multa mai ales la privat și pensiile încă urmează… intretimp chiar a luat, de la pensiile private.

    Deci nu puneți botul la ce va urma… vedeți politicienii în toată splendoarea lor… Și să nu amintesc spitalele regionale, că sunt inca pe țeavă.

  7. Dle Ministru , de acord ca-i un mega proiect , dar de 30 de ani tot asteptam realizari. De Comarnic-Brasov , nici-o vorba. Poate ne spuneti si noua ce planuri aveti , daca unii dintre noi mai au timp sa fie martori la realizarae acestui segment de autostrada sau ce-o fi aceasta.

    • Cele mai dificile sectiuni din autostrada A1 Sbiu-Pitesti inca nu au fost licitate: Boita-Cornetu si Cornetu-Tigveni, iar acest culoar are importanta economica deosebita.