G4Media.ro

Lotul 3 din autostrada Lugoj-Deva ar putea fi deschis traficului cu restricții…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

11 comentarii

  1. 579,9 milioane de lei, pentru 21,4 km de sosea, pe care se ruleaza cu viteza mai mica decat pe un simplu drum national 😀

    De ce se tine cu tot dinadinsul sa se construiasca autostrazi, nu inteleg. Pentru ca la final, nu sunt autostrazi, neavand sistemul SOS. Construiti drumuri nationale 2×2 benzi. Sunt mult mai ieftine, mult mai rapid de construit, cu viteza de 110km/h si separatoare din beton.
    Acum, se platesc bani imensi, pentru drumuri nationale pe care se circula cu 130km/h si care sunt numita pompos „autostrazi”, ele nefiind decat drumuri nationale.

    • Se construiesc autostrazi pentru ca e nevoie de ele. Drumurile expres nu sunt la fel de sigure si pe ele nu se poate rula la fel de rapid. E o intrebare care nu are sens in acest an/ secol.
      Intrebarea care trebuie pusa cred ca e „de ce se construiesc autostrazi proaste?” sau „de ce construim autostrazi pe care se ruleaza cu viteze mai mici decat pe drumurile expres?”

    • Popor prost – drumuri si autostrazi proaste.

    • Popor prost – spitale proaste.

    • Popor prost – scoli si universitati proaste!

    • Sa construiesti drum express care merge prin localitati si sa fi limitat la 50 la ora ? mai gandeste-te, prietene.

    • @Alex
      Nici un drum express, nu traverseaza o localitate cu 50 km/h, ci o ocoleste. Iar daca trebuie sa o traverseze, o traverseaza cu 90/100/110 km/h. Un drum express 2×2 cu banda de urgenta si separator de beton, intre sensuri si pe margini. Nu are intersectii. Este exact ceea ce se numeste acum in Romania autostrada

    • Poti da un exemplu de drum expers în România, care, asa cum ai scris într-un raspuns, ocoleste localitatile?

    • @Anghel
      Am scris despre asemenea drumuri noi, de construit. Mai rapid si mai ieftin. Se pot construi extrem de rapede, cu 100% finantare europeana. SI cel mai important: sunt mult mai usor de construit (dpv technic)

      Altfel, toate autostrazile din Romania, fara borne SOS, nu pot fi considerate autostrazi. Ele sunt defapt drumuri express, de mare viteza; Pentru a fi autostrazi, le trebuie borne SOS si toalete cuapa curenta (nu „ecologice”, un fel de toalete din fundul curtii, invelite in plastic)

  2. @Razvan
    Înca nu se poate circula in siguranta, pe „autostrazile” din Romania. Pentru ca nu se poate semnala o urgenta, neexistand borne SOS. În 29 de ani, nu s-a reusit construirea unui sistem de autostrazi. Vecinii unguri, au reusit. Bineînteles, relieful nu este acelasi, insa au reusit.
    De aceea, trebuie facut pe bucati. Neputîndu-se construi o autostrada complecta, din diverse motive (prostie, indolenta, hotie, etc) se poate scadea viteza de la 130 km/h la 110 km/h, cu aceasi banda de refugiu, la un pret mult mai mic, decat o autostrada, care oricum nu este autostrada.
    Întai construiti rapid drumuri expres 2×2 Est-Vest, Nord-Sud, etc. Apoi, dupa ce traficul infernal de pe nationalele 2×1 banzi, unde se moare, se muta pe 2×2 si salvati vietile concetatenilor vostrii, atunci veti putea începe constructia autostrazilor.
    Traficul cu o viteza de 110 km/h, este aproape de cel cu o viteza de 130 km/h. Este ceea ce se numeste in Vest „autostrada urbana” in apropierea marilor orase, sau cum ati scris, „drum expres”, ele finnd lafel de sigure ca autostrazile, costul lor fiind mult mai mic decat cel al autostrazilor.

    Nu este un sfat, ci ceea ce ar putea rezulta dintr’un audit, dupa cei 29 de ani.

  3. Suntem mai rau de cit in tarile din africa construim autostrazi si le dam in folosinta ca drumuri judetene avem conducatori de tara de rahat an ajuns o colonie a europei