G4Media.ro

Lewis Hamilton a bătut recordul istoric de victorii în Formula 1 deținut…

Lewis Hamilton a bătut recordul istoric de victorii în Formula 1 deținut de Michael Schumacher

Lewis Hamilton a câștigăt duminică în Portugalia cursa de la Portimao și a înregistrat victoria cu numărul 92 din carieră, depășind recordul de 91 de victorii deținut de legendarul Michael Schumacher.

Hamilton, aflat într-o formă excepțională, egalase recordul de 91 de victorii al Michael Schumacher chiar săptămâna trecută.

În clasamentul cursei, Hamilton (Mercedes) a fost urmat de Valtteri Bottas, colegul său de la Mercedes, și Max Verstappen (Red Bull Racing).

Hamilton (35 de ani), a concurat în 262 de curse în Formula 1. Prima sa victorie a fost în Canada în 2007, la primul său sezon de pilot de Formula 1. Lewis Hamilton e singurul pilot din istorie care a câștigat minimum o cursă în fiecare sezon din F1.

Foto: Lewis Hamilton / Facebook

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

6 comentarii

  1. Jubileaza negrii suprematisti si leftarzii!

  2. Să-l facă senator…

    • Cu F1 s-a intamplat cam ce s-a intamplat cu fotbalul romanesc. Placerile tineretii noastre.
      Hamilton era pilot bun de la inceput nu el e problema, desi gonflat ulterior pentru industria publicitara, acuma DRSul si celelate prostii pare un joc video live pe televizor. Nu pot sa pun degetul undeva, dar nu mai are farmec.

  3. Si Hamilton asta…e un amestec de clip promotional + „affirmative action” + aroganta tipica + trisari categoria Flavio Briatore. Formula 1 nici nu mai conteaza. Sau dus toti cei mari. Odata cu plecarea lui Old Papa Frank…a cazut cortina. Nu stiu ce mai cauta Ron Dennis pe acolo. Toata faza fumata. Daca vrei sa vedeti Formula 1, cautati pe internet curse din anii 70-80-90 pana spre 2005. Hai 2008-2010 sa-l bagam si pe Hakkinen. Dar atat.
    Cand ai pe volan langa butonul de boost, butonul de Like pe FB si butonul de stream…nu mai esti de mult sofer…esti un fel de Horia Brenciu mondial cu manichiura si coafura perfecta care tine de volan in timp ce masina si masinile merg pe traseele si rezultatele programate. Intrebati la Bernie Ecclestone. Doar nu vor lasa rezultatele pe mana pilotilor…

    • Normal ca bate toate recordurile… comerciale. E echivalentul masculin al serenei Williams. Vinde cam cât toți ceilalți piloți la un loc.
      Din păcate formula 1 a devenit un sport cu un regulament prea complicat, prea scump, prea corect politic prea orientat spre „spectacolul comercial” nu sportiv.
      Hamilton va stabili o grămadă de recorduri. Pana va apărea un chinez care le va spulbera…

    • Esti din alt film. Nu-mi place deloc Hamilton, dar ca pilot este printre cei mai buni. Ma scoate din sarite ca sunt campionatele plictisitoare din cauza lui, dar nu pot nega realitatea.

      Si toate butoanele de care vorbesti fac lucrurile mai complicate pentru piloti, nu mai simple. Ai mult mai multe de facut in cockpit decat in urma cu 30 de ani pe durata unui tur.

      De exemplu ai 3 reglaje doar pentru diferential, pe care le poti ajusta inaintea fiecarei curbe. Mai ai DRS pentru liniile drepte, poti regla cat de puternica sa fie recuperarea energiei in baterii, si cat sa foloseasca din baterie in linii drepte.

      Si toate astea trebuie folosite la timpul potrivit, anticipand ce fac adversarii, ca sa nu faci o depasire acum, si sa pierzi locul doua curbe mai incolo. Nu mai vorbim despre multiplele reglaje pentru motor, care mai nou au fost interzise in timpul cursei.

      Pana si o masina de familie de acum 20 de ani are mai multa asistenta pentru sofer decat o masina de Formula 1, care nu are nici macar ABS, nu mai vorbim de controlul tractiunii, sau minuni gen ESP.

      In schimb, pe masinile de acum 30 de ani aveai, in mare, doua pedale si un volan. Motivul pentru care cele moderne par mai usor de condus tine de evolutia partii mecanice si a aerodinamicii. Motoarele au o curba de putere mult mai liniara si reactioneaza mult mai predictibil, franele sunt mai puternice, aderenta este mult mai buna, in special la viteze mari, datorita aerodinamicii.

      Pe scurt, cauti problema exact acolo unde nu este. Daca vrei spectacol trebuie umblat la partea mecanica si la aerodinamica, nu scoasa electronica.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.