G4Media.ro

KFC a abandonat linia de mâncare sănătoasă în care a investit 8…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Eroare de marketing cât ei de mare. Cine vine la KFC vine fără vreun gând că ar manca ceva sănătos.

  2. 8 milioane din care probabil 6 in publicitate. Cine mănâncă sănătos nu merge la KFC si posibil sa fie îndeajuns de inteligent cat sa nu creada spoturi mincinoase chiar dacă facute de profesionisti.

    • Le era clar și lor, probabil șeful de magazin avea ceva prieteni de la care să cumpere niște servicii…până la urmă a fost doar un test și s-au ales cu reclama, doar citim despre ei, nu?

  3. Mere coapte?!Ce urma ?!Banane deshidratate ?Pai nu mi pare deloc atractiva oferta de piept de pui la gratar ,mere coapte.De ce nu au incercat un meniu cu ,cartofi dulci,crispy falafel?!Zic si eu!?

  4. Mere coapte?!Ce urma ?!Banane deshidratate ?Pai nu mi pare deloc atractiva oferta de piept de pui la gratar ,mere coapte.De ce nu au incercat un meniu cu ,cartofi dulci,crispy falafel?!Zic si eu!?