
Kering Eyewear, parte a grupului de modă de lux Kering, a încheiat un nou parteneriat cu Google pentru a dezvolta ochelari „inteligenți” alimentați de inteligență artificială (AI), folosind platforma Android XR
Această colaborare este descrisă ca un „nou capitol în designul ochelarilor inteligenți”, întrucât combină expertiza de top a Kering Eyewear în domeniul ochelarilor de lux – cunoscută pentru colecțiile Gucci și Saint Laurent – cu inovațiile tehnologice revoluționare ale Google în domeniul realității extinse (XR), relatează Fashion United.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Într-o declarație comună, cele două companii au afirmat că obiectivul este de a îmbina tehnologia de ultimă generație bazată pe inteligență artificială, funcțiile inteligente și o tehnologie centrată pe om într-un singur dispozitiv, destinat „integrării perfecte în viața de zi cu zi”.
Roberto Vedovotto, fondator, președinte și director executiv al Kering Eyewear, a declarat:
- „Suntem onorați să împărtășim valorile inovației și ale gândirii orientate spre viitor alături de Google și suntem mândri să colaborăm cu ei pentru a explora noi orizonturi în dezvoltarea viitoare a companiei noastre.
- Împreună, modelăm un produs pe care oamenii vor dori să-l poarte: o pereche de ochelari stilizați, de înaltă calitate și cu un design rafinat, care valorifică potențialul inteligenței artificiale și redefinește modul de interacțiune cu lumea reală și cea virtuală.”
Kering Eyewear intră pe piața ochelarilor „inteligenți” prin parteneriatul cu Google
Acești ochelari inteligenți vor integra funcții intuitive și personalizate, bazate pe AI, permițând utilizatorilor să interacționeze cu mediul în moduri noi și semnificative. De la interacțiuni inteligente la conștientizarea contextului, fiecare detaliu va fi conceput pentru a oferi o experiență orientată spre viitor, fără a compromite estetica, stilul sau confortul la purtare.
Shahram Izadi, director general și vicepreședinte al diviziei XR din cadrul Google, a adăugat:
- „Am crezut mereu în îmbinarea tehnologiei de ultimă oră cu experiențe excelente pentru utilizatori. Integrarea platformei noastre XR imersive cu stilurile iconice ale Kering Eyewear va oferi consumatorilor atât modă, cât și funcționalitate, pentru a valorifica la maximum Android XR.”
Momentul lansării primilor ochelari inteligenți Kering-Google nu a fost încă anunțat, iar compania nu a precizat care dintre brandurile din portofoliul Kering Eyewear va lansa primul acest produs.
Kering Eyewear a fost fondată în 2014 cu scopul de a dezvolta segmentul de ochelari pentru brandurile sale de modă, marochinărie și bijuterii, renunțând la modelul tradițional de licențiere. Compania proiectează, dezvoltă și distribuie colecții de ochelari pentru 14 branduri, printre care Gucci, Cartier, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Chloé, Alexander McQueen, Montblanc, Dunhill, Alaïa și Puma. De asemenea, deține brandurile Lindberg, Maui Jim și Zeal Optics.
În aprilie, Kering Eyewear a semnat un acord cu doi producători italieni de ochelari – Visard și Mistral – ambii parteneri strategici de lungă durată. Kering Eyewear a achiziționat 100% din Visard și a devenit acționar minoritar al Mistral, cu opțiunea de achiziție integrală până în 2030. Această mișcare consolidează poziția Kering Eyewear pe piața ochelarilor și susține strategia sa de dezvoltare industrială.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.