G4Media.ro

József Váradi, CEO Wizz Air. „Suntem pregătiți dacă Tarom se prăbușește” /…

József Váradi, CEO Wizz Air. „Suntem pregătiți dacă Tarom se prăbușește” / ”O țară nu are nevoie de propria companie aeriană. Uitați-vă la Ungaria, oamenii nu plătesc afaceri falimentare”

József Váradi, CEO Wizz Air, susține că România nu are nevoie de propria companie aeriană, cu referire la Tarom, și dă exemplul Ungariei care și-a dublat traficul după dispariția Malev (fosta linie aeriană națională a Ungariei care în 2012 a intrat în faliment – n.r), precizează Monitorul de Cluj.

În România, Wizz Air este cel mai mare jucător din industria aeriană, iar în acest an compania a ajuns la o cotă de piață de peste 50%.

Întrebat dacă în cazul în care Tarom va avea soarta Malev sau Alitalia, Wizz Air va avea capacitatea să umple golul lăsat, Varadi a precizat „cu siguranță”. „Cred că există mai multe cazuri Blue Air, companii aeriene mari care nu vor supraviețui. Avem capacitatea să preluăm traficul operatorilor aerieni din România”

„Da suntem. Da suntem. Absolut. Cred că asta am prezis și pentru Blue Air și compania a dispărut, noi am urcat. Dacă se întâmplă cu Tarom ce s-a întâmplat cu Blue Air sau cu orice altă companie, intervenim și îi luăm locul”, a spus Varadi.

CEO-ul Wizz Air este de părere că țările nu au nevoie să aibă propria companie aeriană și dă exemplul Ungariei unde locuitorii „nu plătesc afaceri falimentare”.

”(Este necesar ca o țară să aibă propria companie aeriană? – n.r) Absolut nu. Uitați-vă la Ungaria, Ungaria fără Malev, contribuabilii nu cheltuie bani pe afaceri pierdute și adevărul este că industria aeriană a crescut enorm, aeroportul din Budapesta și-a dublat traficul de la Malev încoace. Piața aeriană este foarte eficientă. Dacă un jucător este eliminat, alți jucători intră și îi iau locul. Suntem o companie aeriană dominantă, cu o conducere puternică. Jumătate din piața aeriană din România este realizată de Wizz Air. Va fi doar un alt pas (dispariția Tarom – n.r) pentru a face mai mult. Acesta este, de fapt, tipul nostru de afacere. Dacă o companie aeriană eșuează, intervenim și vom fi aici pentru a vă ajuta”, a mai spus József Váradi.

Malév (prescurtare de la Magyar Légiközlekedési Vállalat) a fost linia aeriană națională a Ungariei. A fost înființată în 1956 ca urmașul companiei ungaro-sovietice Maszovlet. Cursele Malév au fost suspendate în data de 3 februarie 2012, iar compania a intrat in faliment.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. stim ca sunteti pregatiti, din pacate UDMR nu mai e in guvern sa trimita „controale” sa blocheze activitati
    trist ca am ajuns la mana ungurilor iubitori de rusi in domeniul asta .. dar asa e cand avem atatia patrioti la guvernare de 33 ani

    • atunci plateste ,,smecherii si neamurili” din tarom unde crezi ca sunt amantele politicienilor si neamurile lor pina la a cincea generatie,asta cu ungurii au profitat romanii ,din politica,piat spune clar ori esti competitiv,ori pleci acasa pt ca pierderile le platesc fraierii iar politicienii se

  2. Nu, nu, cvintuplati taxele dar să tinem companii falimentare de stat, vă rugăm!

    • nu ai auzit ca matematicianul grindeanu aduce manageri corporatisti de la PSDNLUDMR (probabil sa dubleze nr de sinecuri)?

  3. Wizz Air este pregatit alaturi de RyanAir la Multe Greve si tepe date Pasagerilor. Asta da .

  4. Las’ ca nici cu astia nu ti-e rusine , au protectie” direct la Bucuresti. Faci plangere degeaba la protectia consumatorului , cica” nu se pot rezolva pentru ca , compania e din alta tara 🤣🤣🤣

    • Incearca AirHelp sau companii asemanatoare din US. 30% comision din despagubire, nu platesti daca nu castiga. Ei strang un numar de dosare si ii dau in judecata. Pe mine m-au despagubit, dar dupa 6-8 luni.

  5. Ce nu am inteles niciodata, bine ai pile, ai tatici, dar de de nu-ti faci jobul cum trebuie, de ce nu inveti, de ce nu vrei sa mearga bine la locul de munca? A fost groaznica experienta de pasager cu Tarom. Si aici vorbim de mici detalii, cum se descurca pilotul si stewardesele in conditii de intarziere, pasageri cu diferite nevoi, pasageri priviti cu aroganta, toti, etc. Asa ca, bye, bye!

  6. Adica wizz face fata, dar ei anuleaza zboruri pe banda rulanta sau au intarzieri extrem de mari din cauza faptului ca „sunt probleme tehnice” sau „probleme de natura operationala” . Dar ei ar face fata 🤣🤣🤣🤣🤣