Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Curieratul este unul din domeniile care au beneficiat cel mai mult de avantajele digitalizării, iar pandemia a fost un factor care a dat un mare impuls serviciilor de livrări. Dar pentru a rămâne competitive și pentru a se dezvolta, firmele trebuie să adopte soluții moderne de livrare și comunicare cu clienții, iar toate aceste înseamnă investiții consistente. Despre importanța digitalizării în afacerile din curierat am discutat cu Elena Stoica, Chief Marketing and Customer Experience Officer la Sameday.
Pentru Sameday, una dintre cele mai importante dovezi ale modului în care tehnologia ajută afacerea este livrarea la easybox, care a schimbat modul de e-commerce și a devenit foarte populară printre clienții persoane fizice.
„După investițiile de anul trecut, de Black Friday – cea mai aglomerată perioada din e-commerce, capacitatea de sortare a crescut cu 20.000 colete pe oră. Cam aceasta este diferența pe care tehnologia o face. Un curier care livrează la ușă poate gestiona până la 100 de colete pe zi. Un curier care are în ruta lui doar easybox-uri, reușește să ajungă la 400-500 de colete pe zi. Pentru un colet livrat la easybox, nu este nevoie de opriri multiple sau drumuri la mai multe adrese de livrare, curierul realizează o livrare consolidată, ceea ce înseamna mai puțini km parcurși de vehicul și mai putine opriri. Având în vedere dimensiunea medie a unui easybox, un șofer poate livra peste 50 de colete într-o singură oprire. Mai mult, easybox fiind o soluție care reduce semnificativ numărul de km parcurți de curier, are și un impact pozitiv semnificativ asupra reducerii emisiilor de CO2”, a precizat Elena Stoica, Chief Marketing and Customer Experience Officer la Sameday.
Citește integral pe economedia.ro