G4Media.ro

Industria auto germană se află într-un moment de cotitură. Automobilul convențional nemțesc…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Romanii inca mai cumoara benzna si diesel ptr ca nu au unde sa incarce. Dar pietele din Asia, Africa sunt inundate de masin BYD si alte chinezesti. Inundate pt cine intelege. I Industria auto conventionala este moarta. Fara comenzi, fara piata de desfacere.

  2. Automobilele convenționale încă sunt o investiție mai sigură decât Tesla sau cele chinez ști. Cursa nu s-a încheiat. Mașinile electrice trebuie sa se maturizeze întâi. Sunt probleme la Tesla.

  3. E clar pentru oricine ca masinile elctrice vor castiga competitia datorita avantajelor tehnologice Acum pretul e handicapul lor major si pe planul doi autonomia Dar lucrurile evolueaza si pana si in Romania densitatea statiilor de incarcare e la un nivel decent. Insa sa nu cantam prea devreme prohodul industriei Germane de automobile. O masina nu e numai motor. Experienta si calitatea fabricatiei in Germania sunt pe primul loc mondial Din interior stiu ca industria Germana are deja pregatite modele avansate de masini electrice de la Rols Royce (parte a grupului BMW) si pana la modele mici de la VW Net superioare electric si mecanic invechietei Tesla sa incropelilor chinezesti. E adevarat ca politica de subventii a statului German nu a favorizat introducerea pe piata a modelelor elctrice dar piata va dicta traiectoria optima a fiecarui fabricant Pe moment Audi/VW/ Mercedes au probleme si vor schimba rapid gama iar BMW desi are profit record a pregatit modele BMW/ Mini/ RR cu tehnologie si performante de varf mult peste gadgeturile elctronice de la alti producatori