G4Media.ro

Încă un camion rămâne blocat în Pasajul Unirii, de la finalizarea lucrărilor…

Sursa foto: G4Media.ro

Încă un camion rămâne blocat în Pasajul Unirii, de la finalizarea lucrărilor de reabilitare / Traficul rutier, oprit prin pasaj

Un autocamion de 7,5 tone a rămas blocat, miercuri, în Pasajul Unirii din București, pe prima bandă a sensului dinspre Universitate către Bulevardul Dimitrie Cantemir, potrivit informațiilor G4Media.ro.

Camionul ar avea gabaritul depășit.

Pentru scoaterea acestuia, traficul rutier în pasaj a fost oprit. Se circulă pe la suprafață.

Este al cincilea incident de acest fel de la modernizarea pasajului.

Pasajul Unirii are o înălțime de 3,7m, iar limitatorul de înălțime de la intrare este pus la 3,5m.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

31 comentarii

  1. Fantastic…si cand te gandesti ca inainte de renovare nu a ramas nici unul…

    • L-o fi facut Baluta mai mic, de cati bani au ramas. Tot la PSD in Teleorman 1 km avea 800 de m. Probabil si in S4 1 metru are 80 de cm.

    • Cum dracu a trecut de limitatoare și după a rămas înfipt in pasaj????
      Aloo domn primar ce dracu faci???
      Tot cu sportivii ești???

  2. Autosabotare prin incompetență. Nu s-au făcut ca lumea lucrările pentru că avem doar muncitori ageamii și semialfabetizați. În multe domenii avem aceste experiențe, de la o vreme.

    • Si cum spanac a trecut de o poarta de 3.5m dar a ramas infipt in pasaj de 3.7m?
      S-a culcat pe burta?

    • Muncitorii au facut ce e in planuri, incompetenta nu exista de data asta, este doar hotie!
      Baluta a furat, ca de peste tot prin marirea valorii proiectului, punand in pasaj o gramada de panouri de fier, bine ca nu a putut sa le puna si pe jos. Trec zilnic pe acolo si acum pasajul e o cusca Faraday de toata frumusetea, atat fier incat nu se mai prinde radioul in masina.
      Si da, e clar ca pasajul e mai putin inalt pentru ca au pus pe tavan acele panouri care stau pe niste suporti, deci este cu cel putin 20 cm mai mic ca inaintea interventiei.

    • @010
      Grea intrebare!
      Poate plateste PS 4 niste despagubiri civile proprietarului camionului ca asta ar merita.

    • Decat sa ramana infipt in pasaj ma bine pun o bara cu lanturi la nivel de 3.5m, la fel ca in parcarile subterane.

    • @andrei celalat
      Sper ca te platesc bine astia de la pezedeu si nu crezi ce scrii pe aciulica, daca da consulta un medic sa iti de certificat….

  3. DAR PENTRU DAUNELE ASTEA SOFERII ACESTIA PLATESC? Sau ramane pe noi, pe contribuabili?

    • Sau pe primaria pesedista care a incarcat cu metale nepretioase pasajul !? Chiar asa cum a trecut de poarta !?!?!

  4. Deci prin pasaj nu pot trece dubitele de marfa? Nu mai vorbim de autocare.Daca ia foc o mașină în pasaj sau un șofer face infarct în pasaj, nu poate întra o autospeciala a pompierilor sau a SMURD ului? Atunci pt.ce atâția bani pt.renovare?

  5. Hai slugoi PSDist, explică-ne cum înainte de renovare nu se înfigea nimeni în pasaj, dar după renovare au fost deja 5, diverse vehicule, inclusiv autocare, iar asta e complet OK fiindcă e făcut de PSD-ul tău.

  6. Pana acum nu mi s-a parut nimic ciudat. Vehicule prea inalte s-au lovit de limitatorul de inaltime. Dar acumun vehicul care a trecut de limitatorul de inaltime, a ramas blocat in pasaj. Aici poate fi vorba de o eroare de proiectare sau executie.

    • nu neaparat. soferul a crezut ca e mai destept decat proiectantul: a lasat aerul jos inainte de a intra in pasaj, a vazut ca a trecut de limitator si apoi a ridicat iar aerul, spernd ca paote sa treaca. dar s-a infipt in tavan. in poza se vede cum umbla la aer si incearca sa dea jos camionul. deci soferul este vinovat.

  7. A întrat la apa camionul, a întrat camion și sa transformat în duba😁😁😁😁😁😁

  8. Hai pe bune ! Cand a fost proiectat pasajul a avut o limita de inaltime, care acum a fost redusa drastic de tampenia de remediere. Cine-si asuma decizia de reduce a inaltimii pasajului ? Care sunt motivele reducerii ?

  9. Stai ca ne explica lingaul psdist ardei cum e absolut normal ca saptamanal mai ramane agatat vreun autocar, vreo utilitara, vreun camion in pasaj. De cand exista pasajul nu s-a intamplat asa ceva, acum soferii sunt de vina! La urmatoarea reabilitare a lui Baluta Betonuta o sa treaca prin pasaj doar biciclete!

  10. Sluga lui Băluță dă vina pe victimă.

  11. Ba baiatule celalalt ardei! Cum a trecut de limitatorul de inaltime ca apoi sa ramana blocat !? Poti raspunde la o intrebare simpla ?

  12. Chiar! Ce căuta? Limitatorul ăla de înălțime pentru ce e?

  13. Camionu’ era mai scurt decât limitatoru’, că altfel nu avea cum să treacă pe sub el. Daca s-a „înfipt” în tavan, e clar că tavanu’ e mai scurt decât limitatoru’, și decât camionu’, altfel camionu’ trecea pe sub el, exact cum a trecut pe sub limitator !!!
    Deci pasaju’ nu are nici măcar 3,5 m înălțime, asta e evident. Că ar avea 3,7 m, astea sunt povesti !
    Băluță, ești bun de plată, nene, daca te da șoferul în judecată, pierzi procesu’ și trebuie să plătești camionu’ de nou, daca a suferit stricăciuni !
    Nu te vad bine de loc !
    Ar trebui pus un indicator ” interzis camioanelor, autocarelor, mașini de pompieri, etc.”, că n-au cum să încapă în pasaju’ renovat după ureche de Doreii
    de la primărie !!!

  14. In primul rând in fotografie nu este “un autocamion de 7,5 tone”. Altfel, este clar ca ceva este in neregula. Cei care cunosc istoria construirii pasajului știu ca in 2-3 locuri acesta trece peste fostul tunel de intrare la Metriu, din Cantemir, pe partea dreapta; peste tunelul liniei de metrou spre Timpuri Noi și peste caseta subterana a Dâmboviței. Șoferii care trec pe acolo de când s fost construit știu ca sunt niște denivelări in acele locuri. Dacă la renovare nu s-a ținut cont de acest lucru in porțiunile respective s-ar putea sa fie mult mai puțin înalt. Limitatorul de la intrare oprește autocare di TIR uri dar furgonete medii, cum este cea din fotografie, pot trece. Dacă in tunel in unele locuri înălțimea scade mult atunci se întâmpla ce s-a întâmplat.

  15. Chiar daca vina este a soferului, reducerea inaltimii pasajului a fost o idee foarte neinspirata. Daca saptamanal ramane cate un vehicul blocat, clar trebuie facut ceva pentru rezolvarea problemei, pentru ca blocarea tunelului nu afecteaza doar soferul vinovat.

    Din punctul meu de vedere ar trebui sa fie doua randuri de porti inainte de pasaj, cea actuala de limitare a gabaritului, si inca una, aproximativ 100 de metri inainte de ea, cu senzori foto electrici, care sa detecteze din timp un vehicul prea inalt. Ori asta, ori senzori laser pe cea existenta, care sa poata detecta de la distanta autovehiculele prea inalte.

    Dupa care, semafoare atat la intrarea in tunel cat si pe poarta metalica de limitare. Daca au fost declansati senzorii de inaltime, automat sa se puna rosu pe semafoarele de la intrare si de pe poarta metalica. Eventual niste panouri electrice cu mesajul STOP! care sa clipeasca. Poate si o sirena care sa trezeasca adormitii 🙂 Fata de cat a costat renovarea, vreo 12 milioane de euro, cateva semafoare si niste senzori sau panouri cu mesaje nu ar mari semnificativ costul.

    La o cautare rapida, senzorii ar costa cateva mii de dolari maxim, semafoarele la fel, mai trebuie sa le integrezi daca nu gasesti o solutie la cheie, hai 20.000 de dolari toata distractia. Chiar si cu spagi, etc, sa zicem ca ar ajunge la 100.000, tot ar fi doar 1% din pretul proiectului de renovare.

    Nu mai zic ca semafoarele pot fi folosite si in alte situatii, de exemplu accident sau fum/incendiu in tunel. Pe timpuri erau semafoare pe portile metalice situate inaintea tunelului, probabil exact in acest scop, de a opri la nevoie accesul in tunel. Acu m din ce vad ca nu mai sunt, dintr-un motiv oarecare.

  16. Peste tot in lumea civilizată înălțimea unui pod/tunel este mai mare decat cea afișată pe indicatoare.In România este egală sau mai mică .

  17. Ma intreb la incidentul asta cu soferul de camioneta: cum a ramas blocat la 150m in pasaj??? Oare cum a intrat pe sub bariera daca depasea cu 30cm inaltimea???
    Deci pana la urma se pare soseaua s-a inaltat si inaltimea nu mai corespunde cu inaltimea barierei…
    Deci ceva nu se leaga……

  18. Ma intreb la incidentul asta cu soferul de camioneta: cum a ramas blocat la 150m in pasaj??? Oare cum a intrat pe sub bariera daca depasea cu 30cm inaltimea???
    Deci pana la urma se pare soseaua s-a inaltat si inaltimea nu mai corespunde cu inaltimea barierei…
    Deci ceva nu se leaga……

  19. „Ghinionul” a ajuns la doi pasi de kilometrul 0 al Romaniei,unde protestele de acum 32 de ani au fost „mînuite”de un lider(erou) FALS.
    Majoritatea șoferilor de autovehicule înalte,care au circulat prin pasaj,înainte de înflorata „modernizare”,riscă să „dea cu capul de sus”(de planșeul cu table al pasajului),fiindcă pentru ei este greu de crezut că in urma refacerii(după ce s-au investit atatia bani),pasajul este mai mic.

  20. Șoferul a susținut niște cursuri pnt atestat profi și are patalama la mâna! De ce este constructorul de vina ca ceilalți spun ca înainte pe timpul lui bunica se trecea?
    Sunt niște indicatoare ,dar cine să le vadă țara lui las ca merge și așa! Dacă se face nu e bun/daca nu se face nu e bun.
    Ofticosilor și frustraților de viață!