G4Media.ro

Încă o tamponare în lanț pe Autostrada Soarelui, cu trei mașini implicate;…

Încă o tamponare în lanț pe Autostrada Soarelui, cu trei mașini implicate; aglomeraţie pe tronsonul dintre Feteşti şi Constanţa

Trei autoturisme au fost implicate, luni, într-o tamponare produsă la kilometrul 149 al autostrăzii A2, iar pe tronsonul dintre Feteşti şi Constanţa se înregistrează aglomeraţie, a anunţat Centrul Infotrafic din cadrul Poliţiei Române, citat de Agerpres.

„În zona kilometrului 149, pe sensul către litoral, a avut loc o tamponare în care au fost implicate trei autoturisme. Unul dintre aceste autoturisme a rămas blocat în banda doi. Pe timpul scoaterii acestuia în afara părţii carosabile, traficul va fi oprit 5-15 minute”, se arată într-un comunicat al Centrului Infotrafic.

Pe Autostrada Soarelui este în continuare aglomerat tronsonul dintre Feteşti şi Constanţa, pe sensul de mers către litoral. De asemenea, pe DN 39 Constanţa-Mangalia, traficul rutier se desfăşoară mai îngreunat la Agigea şi pe raza staţiunii Eforie Nord.

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

39 comentarii

  1. Zero educatie in trafic plus ignorarea bunului simt!

  2. Pentru o populaţie de ţărănoi cocliţi, al căror prim autoturism a fost căruţa, nu este rău. Şoferii-birjari au impresia că poţi să fii agresiv pe şosea la fel cum baţi calul cu biciul, dar nu e aşa.

    • Agresivitatea la volan, nesimțirea și prostia, nu au nimic in comun cu cazanele de care spui. Crezi că o mașină scumpă, non-cazan, iti da mai multe drepturi pe șosea? Am văzut mulți nesimțiți care conduc masini scumpe, șmecheri care cred ca au un statut special, cum sfidează legile pentru că au bani si relatii. Exemplu: odrasla lui Iorgulescu. Deci,care e legatura cu cazanul de care spuneai? Cred că esti unul dintre frustatii aceia care cred ca toată strada e numai a lor…

  3. Vin bombardierii pe litoral, se intorc valorile acasa, unii conduc prost din obisnuinta…

  4. Ziua si accidentul. Poate ar fi mai bine sa inchida A2 pentru ca dauneaza grav sanatatii.

    • Gresit, fara A2 s-ar intampla si mai multe accidente. Traficul este prea intens pe aceasta autostrada.
      O decizie de implementat rapid ar fi speed bumps specifice, de viteza mare. Din cele care te deranjeaza la 130km/h , dar nu si la 90km/h

  5. Miticii si autostrada, un nou fim de sergiu tiganescu.

  6. Ne plangem ca nu avem autostrazi dar habar nu avem sa circulam pe ele

    • exact. si cand iei in calcul mediatizarea accidentelor precedente devine si mai socant. te-ai gandi ca lumea invata ceva din ce s-a intamplat. nici gand.

  7. Tot de la ceață e🤭

  8. Și ce dacă e ceata? Nu poți merge mai încet, nu poți păstra o distanta mai mare? Vina e a puzderiei de instructori care nu ii învață decât sa tina volanul în mina și sa apese pe accelerație. De ce nu sunt cursuri obligatorii de conducere preventiva? Eu as propune un sistem, de amenzi și pentru școlile de șoferi care scot șoferi ce provoacă accidente!

    • Nu stiu cat de aplicabila este o asemenea lege.
      Dar clar trebuie luate niste masuri.
      Poate o scoala de soferi cu o durata mai lunga decat cele 30 ore actuale.
      Plus probe teoretice si practice care sa acopere mai multe aspecte ale condusului preventiv.

    • nu e vina scolii de soferi. sustii prostii. e exact pe dos. la scoala de soferi conduci doar cu viteze mici si apoi cand dai de viteze mari ai un soc imens.

      e vina junglei din trafic pe care nu scoala de soferi o creeaza. lipsa politiei din trafic o creeaza. asta ca sa stii. de aia se umbla bezmetic, ca politia practic nu e. ei stau cu radare la iesirea din localitate. fix pix. cum iti explici ca aceiasi soferi cand ies din tara conduc frumos? ca stiu ca acolo nu e de joaca. cum se intorc cum isi reiau apucaturile.

    • Crede-ma ca stiu. Circul prin Bucuresti de 20 de ani.
      Nu am zis ca nu trebuie si alte masuri luate (gen mai multa politie) dar nu este suficient.
      Masinile au devenit tot mai puternice, mai numeroase iar condusul defensiv (in oras si in afara) trebuie predat de la scoala de soferi si luat in calcul la examenul auto.
      Nu o sa fie complet eliminate accidentele, dar cred ca o sa se reduca substantial.

  9. Nu instructorii sunt de vinã! Ci chiar chizdareii soferasi și șoferițele care se cred cei mai buni pentru că au o mașină mai puternică . Ies cretine și cretini din ăștia , pe banda rulanta . Prea multe jocuri pe calculator , gen NFS și GTA , dăunează grav sănătății mentale. Aurolaci și bizonițe

  10. Ăștia nu au văzut la televizor că dacă conduci cu șlapii faci accident pe autostrada Soarelui?

  11. Salutare tuturor, sunt instructor auto ! In programa noastră de conducere practica nu s a schimbat absolut …… dar absolut nimic , de după 1989! Practic aceleași ore de pregătire ….15 ședințe a 2 ore ! Dar “pe timpul lui Ceaușescu “ erau înscrise in Bucuresti 200 000 autovehicule ……acum 2 milioane! Este anormal sa rămânem tot la aceleași ore de pregătire ……. sunt insuficiente la ce este pe străzile și drumurile din România ! Despre cum se circula pe așa zisele noastre autostrăzi , va spun ca in Germania se fac ore de pregătire pe autostrăzi , și se dă examen practic …… tot pe autostrăzi ! Ați auzit in România de așa ceva ?

    • Înseamnă că în România ar trebui ore de pregătire de oraș cu examen aferent, ore pe DN cu examen, ore de autostradă cu examen, ore pe ploaie cu examen, ore pe polei și zăpadă cu examen, ore de noapte cu examen.
      Plus ore speciale pe Mercedes AMG pentru viitorii bombardieri care fac școala pe Logan și le ia mămica AMG la 18 ani.

    • Si in Spania este cu examen pe autostrăzi.

  12. din poza sa inteleg ca ala din TR era racerul si ala cu bmw nu s-a dat la o parte?

  13. Asta e rezultatul criminal al miilor si miilor de permise de conducere date pe bani, pe aranjamente, fara verificare psihologica, toti neavenitii pe sosele si umflatii in pene rad tot.

  14. Asa se întâmplă când se dau permisele pe spaga.

  15. Ultima oară am mers pe A2 acum 2 ani la dus.
    Adică spre Constanța.
    Înfiorător !
    Tot felul de bizoni te alergau din urmă cu lumini și băgat la limita în spate ,nerăbdători sa depășească, chir dacă in secunda aia nu te puteai baga pe banda 1.
    Pericol era și pe banda 1 .
    Alți bivoli îți tăiau fața in ultima secunda, sa intre in parcări sau benzinării.
    La întoarcere am venit pe drumul vechi și la un moment dat credea că m-am rătăcit, așa era de liber.

  16. Cu ce autostrăzi avem, in câțiva ani vor fi blocate bara la bara.

  17. democratie tanara, soferie tanara

    pe noi parintii nu ne-au dus cu masinile pe autostrada, sa vedem la cei mari cum se face

    suntem copii

  18. Pt situațiile astea există două soluții:

    1. Poliția să umble pe autostradă și să dea amenzi pt viteză
    2. Poliția să umble pe autostrada și să dea amenzi celor care stau pe banda 2 și nu sunt în depășire. Legislația menționează clar că benzile de circulație se ocupă începând cu prima.

    Apoi luați asta și aplicați-o pe toate drumurile. Să vezi ce disciplină în trafic. Să vezi ce bani la buget.

    Aproape pe oriunde ați merge nu vedeți așa haos și ură în trafic așa cum e la noi. In Thailanda sunt niște străzi înguste și periculoase. Mașini, scutere, taxiuri moto, animale, oameni. Și intersecțiile lor rar sunt semnalizare. Totuși se înțeleg, se claxonează doar pt a „comunica”, pt a se atenționa. La noi să scoateți claxoanele o zi în București că mor agaricii cu spume la gură de nervi.

    • 1. Românii circulă doar pe banda cea mai de la stânga, fiindcă numără de la stânga la dreapta
      2. Stau lipiți de masina din fata, ca să nu se bage cineva sau să fie depășiți
      3. Politia poate începe să disciplineze șoferii chiar și în oraș, fiindcă tot ăia care parchează pe trecerea de pietoni sau fac slalom printre benzi sunt și aici la fel de indisciplinați, dar polițistii au un singur obiectiv: să nu fie prinși cu șpaga,, până reușesc să se pensioneze de tineri.

    • ma intorceam sambata de la Constanta spre Bucuresti, masina de politie imi venea din spate pe pe banda 2, eu aveam 130, limita legala, depaseam TIR sau masina mai lenta, ghici ce au facut soferul de pe masina de politie, care nu avea semnale luminoase sau acustice… a facut cu darurile sa ma dau la o parte 🙂 deci despre ce vorbim…apropo, au fost 2 separati la interval de timp intre ei 🙂

  19. Aaa. Și celor care nu păstrează distanța și te violează chiar dacă ești în depășire, fără carnet pt 60 de zile. Bine, eu le-as rupe și degetele de la mâna stângă, cu care fac ei frumos „fleș”, da asta e altă poveste

  20. BaMaWezi-ul a facut flash uri pt ca e cel mai jmeker. Probabil cel din Skoda s a speriat. Boschetari care au visat toata viata sa aiba un bemveu….si…ce sa vezi…nemtii isi vand diesel-urile ieftin, pt ca motive, si indeplinesc aspiratii nebanuite ale unor retardati care omoara oameni pe autostrazi. Vai si amar de noi. Educatie precara, marlanie din plin….

    • sigur ala cu bmw-ul x3 2017 luat cu 20k de euro gratis si la oferta din germania este de vina, a pus frana brusc si nu s-a gandit ca mai vine o masina dupa el fara abs.

  21. Masini nemarcate de politie cu camere video pentru depistarea comportamentului agresiv. Plus 30 de radare pana la mare, aici e zona de facut bani pe carca fraierilor grabiti.

  22. REGULĂ DE AUR:
    Pe autostradă există DOAR BANDA 1 – cea de lângă ȘANȚ sau de lângă banda de URGENȚĂ – pentru cei care încă nu știu să facă diferența!
    Restul câte or fi, sau nu, (că se lucrează mai mult tocmai atunci când e traficul mai mare) SUNT PENTRU DEPĂȘIRE – NECESARĂ, nu de agreement până la următoarea ieșire!

    REGULA NR. 2:
    AI DEPĂȘIT = revii pe Banda 1 până la următoarea depășire, așa fac toți occidentalii în afara zonelor din apropierea orașelor.
    Dacă ai „bolid” sau îți pompează adrenalina în talpă și nu ți-e dragă viața, rămâi pe Banda 2 – cu siguranță ai depășit limita maximă legală de viteză pe autostradă – deci ai șanse să te ia poliția în vizor și să ajungi din nou pe banda 1.

    De ce pe doi și nu pe 3 (acolo unde Banda 3 există)?
    Pentru că întotdeauna va fi cineva mai șmecher ca tine (sau poate mai grăbit) și cu un bolid (sau nu) gata să TE DEPĂȘEASCĂ!

    Sau mai vin „avioane, elicoptere, supersonice” gen Honda CBR, Suzuki Hayabusa, Kawasaki Ninja sau ZX, BMW S 1000 etc. care au nevoie de spațiu de manevră!
    Chiar și din genotipul acesta am văzut tot mai puțini indisciplinați în trafic.

    România e singura țară din lume, cu sensul de deplasare pe partea dreaptă, unde am văzut depășiri (ATENȚIE- NU DEVANSĂRI) pe partea dreaptă, asta pentru că unii nu cunosc aspecte elementare ale condusului, și merg cu 90-100 km/h pe autostradă pe Banda 2. Pe banda 3 încă NU am văzut, încă…

    Ca să nu mai aduc în discuție indisciplina rutieră – claxoane, flashuri/blițuri, degete în văzduh, egouri mari – aka dacă e depășit cât e la telefon te depășește iar ca să arate că are cu ce, șiii … pune frână în fața ta, ca să îți arate ce șofer bun e, și ce machoooo, lipsa semnalizării DIN TIMP a oricărei acțiuni – schimbare de bandă sau ieșire pe banda de urgență pentru treburi fiziologice – că spațiile de servicii sunt încă în construcție și pe tronsoane deschise de x ani, șamd.
    Asta așa ca să rezum doar ultimele 3 luni.
    Nu mai luăm în considerare starea carosabilului, condițiile meteo, lipsa sau proasta funcționare a sistemului de climatizare când se pleacă la drum (lung), oboseala șamd
    Drumuri bune tuturor!

  23. nu se poate,
    nu vindem politze de asigurare!

  24. Primatele au dat de tehnologie. Asta este efectul.
    Se traieste din ce in ce mai greu in tara asta pe langa aceste specimene!

  25. Dac-acu-i nevoie de minimum trei benzi pe sens, de câte-o fi nevoie în perspectiva conectării și a ultimei Capitale Europene rămase în afara sistemului autostradal European la acesta și a trecerii principalului flux autostradal Euro-Asiatic pe la noi?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.