G4Media.ro

Ieșirea de pe Valea Oltului, spre Sibiu, lărgită la patru benzi, cu…

Ieșirea de pe Valea Oltului, spre Sibiu, lărgită la patru benzi, cu limită de 50 km/h. DRDP Brașov: ”Scopul acestei investiții nu a fost să mărim viteza de deplasare”

Tronsonul de drum dintre Boița și Tălmaciu, proaspăt lărgit de la două la patru benzi de circulație, a primit zilele trecute noile marcaje rutiere, însă șoferii au fost surprinși să constate că pe cea mai mare parte a lui, noul sector de drum este limitat la 50 de km/h, scrie Turnul Sfatului.

Contactați de ziarul sibian, reprezentanții Poliției Rutiere Sibiu au explicat că decizia nu le aparține, fiind vorba de un drum național decizia aparținând structurilor superioare centrale.

Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov, cei care administrează drumurile naționale în județul Sibiu și beneficiarii investiției, susțin că scopul lărgirii șoselei a fost de a crește siguranța, nu viteza.

”Scopul acestei investiții nu a fost să mărim viteza de deplasare prin creșterea limitei de viteză. De altfel, drumul doar a fost lărgit, arhitectura și configurația lui nu s-au schimbat. Scopul proiectului a fost eliminarea unui punct negru pe Drumul Național 7 prin creșterea siguranței rutiere. Limita de viteză a rămas aceeași care era și înainte pentru că, dacă urmăriți clipul video la care faceți referire, marcajele precedă o serie de curbe periculoase”, a explicat Robert Elekes, purtătorul de cuvânt al DRDP Brașov.

Un grav accident frontal a avut loc chiar sâmbătă după-masă, exact pe acest tronson de drum. În urma accidentului au fost rănite cinci persoane, acestea fiind internate la spital.

Contractul de proiectare și execuție a lucrărilor a avut o valoare inițială de aproximativ 22 de milioane de lei.

Pe DN 7 Valea Oltului, între Tălmaciu şi Boiţa, la finalul anului viitor se va realiza şi conexiunea cu primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti. Tronsonul Sibiu – Boiţa (13 km.) unde lucrează constructorul PORR din Austria a depăşit stadiul fizic de 50 % şi ar putea fi deschis în decembrie 2022.

Sursa foto: Turnul Sfatului

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

13 comentarii

  1. si atunci la ce ne trebuie, daca oricum depasiri nu facem????

    • Este prea mult 50km/h ! Trebuie limitată la max 30 , pentru ca investiția să se dovedească a fi una foarte ineficientă !

    • Pentru fluenta sau flatulenta în trafic, nu știu exact cum se zice!

    • @andrei
      Dă bine la realizările pe hârtie – care tre’ să reflecte la urnă.
      (Credeam că numa’ io îs Dorel..)

  2. Exact ca si in alte domenii in Ro aceste limite de viteza sunt puse fara cap asa ca nimeni nu le va lua in seama si se va circula cu 120 kmh.
    Daca puneau 80 atunci reduceau sansa de a crea bizoni in trafic, asa si mitica cu logan din 2004 va fi tentat sa nu se tina de viteza si mitica cu BMW din 2020 si se iau la intrecere

    • Un 70km/oră se poate introduce. Câteva păsărele pietonal ar rezolva situatia

    • Pai mai baietilor destepti..daca se fac treburi din astea se fac pentru fluidizarea traficului…ce naiba ati rezolvat daca eu…tu..altul ,stam tot cu 50 in spatele la camioane iar dupa aceea esti tentat sa depasesti pe linie continua ?Asa ati facut si pe portiunea pana la Lazaret ati facut banda dubla si ati pus 50 sa stea domnii politisti la ciupeala in loc sa lasi 90 sa poti depasiilinistit camioanele in spatele carora vii km multi.

  3. Știm că scopul e să stam în trafic ani de zile in plus, gigatone de combustibil consumat in exces. OMV dansează pe muntele de bani pe care îl furnizam. Măcar dacă nu ar fi atât de „pe față”.

  4. Cea de-a doua banda este pentru bode si ceilalti dinozauri care circula cu girofare si nu respecta nimic… nici pe noi si nici legea… buie mode si guie mirofaristilor!

  5. Degeaba, este strangulata circulatia in Talmaciu.

  6. Sa mergem încet sa nu se strice asfaltul😂😂😂

  7. Depășirea este permisă pentru autoturisme, mai puțin pentru vehiculele grele. Investiția a fost mai mult pentru siguranța rutieră. Parapet new Jersey pe zona mediana, 2 benzi/sens. Problema e că la finalul tronsonului tot pe o singură bandă se circulă.