G4Media.ro

”I-am cerut domnului Boloș 16 miliarde la rectificare. Am crezut că face…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

”I-am cerut domnului Boloș 16 miliarde la rectificare. Am crezut că face infarct / Dacă vrei să ai șantiere, costă”, a transmis Sorin Grindeanu

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a declarat, miercuri, la Cheţani, că ministerul pe care îl conduce va avea până la sfârşitul anului un buget peste 30 de miliarde lei, mai mult decât dublu faţă de anul 2021, şi că la ultima rectificare bugetară a solicitat 16 miliarde de lei, creându-i emoţii ministrului Finanţelor, Marcel Boloş, transmite Agerpres.ro.

„Să ştiţi că la final de 2021, când am preluat ministerul, bugetul Ministerului Transporturilor era de 14 miliarde. Era cel mai mare de până atunci, că a crescut. Eu cred că anul acesta, adică după 2 ani, finalul anului ne va prinde la Ministerul Transporturilor cu un buget peste 30 de miliarde, deci mai mult decât dublu. De ce? Pentru că sunt foarte multe lucrări deschise şi asta e foarte bine, dar trebuie să rămână în ritmul ăsta mulţi ani de acum încolo, ca să ajungem într-un final să avem o reţea, o infrastructură decentă în România. Altfel băltim, cum s-a băltit şi până acum. De aceea am cerut 16 miliarde la rectificare. I-am cerut domnului Boloş, am crezut că face infarct când a auzit de 16 miliarde. Asta e, dacă vrei să ai şantiere şi vrei să ai autostrăzi şi căi ferate, lucrurile astea costă”, a declarat Sorin Grindeanu.

Ministrul a subliniat că este îmbucurător că există atât de multe şantiere deschise, pentru care există şi finanţare, dar că acestea vin şi cu o serie de provocări.

„De exemplu, în acest moment, de aici o să plec pe zona Cluj-Nădăşelu, partea Sălajului, pentru că acolo sunt cele două loturi care sunt executate de acea companie românească bine cunoscută, care în acest moment cred că are în execuţie vreo 460 de kilometri de autostradă şi drum expres. Eu nu cred că există în Europa vreo companie, astăzi, când vorbim, care să aibă atâta. E o companie care până acum nu doar că şi-a terminat la timp toate lucrările, dar toate lucrările pe care le avea le-a devansat şi contractele au mers aşa cum trebuie. E adevărat că deschizându-se foarte multe şantiere în România avem mai multe provocări, pe de o parte, e o provocare legată de forţa de muncă, aşa cum ştim, avem o mare problemă din acest punct de vedere (…) Gândiţi-vă că doar anul trecut am semnat contracte la Ministerul Transporturilor de 10,3 miliarde de euro, ceea ce înseamnă cât toţi ceilalţi 5 ani dinainte la un loc”, a afirmat ministrul Transporturilor.

sursa: Agerpres.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Si cine a facut santierele,nu tot voi PSD-ul? De zeci de ani tot voi ati manevrat transporturile

  2. Dar exista bani in PNRR pentru aceste autostrazi si cai ferate. De ce trebuie sa cereti de la buget? Ah stai voi nu vreti de fapt sa faceți reforme (alea cu desfiintare de pensii speciale mai ales) si atunci banii din Pnrr nu există de fapt

    • Chipurile banii aia sunt cofinantare de la buget pentru toate proiectele nu doar PNNR dar aici cred ca e marea problema ca de fapt nu vor sa mearga cu PNNR-ul pana la capat datorita mafiotilor din spatele politicienilor care nu vor sa-si piarda influenta si banii si atunci prefera sa NU ia bani din PNNR.

  3. usor pentru „matematicianul-oug13” cand USR i-a facut toata treaba

  4. Asta mic a uitat cand era sclavul lui dragnea? Ca tot a fost trimis zilele astea in judecata dosarul 10 aug…

  5. Ai finalizat ceva, OUG 13? NIMIC DE 2 ANI. Doar te strambi pe la televizor. Restructureaza CFR-ul ca doar produce doar pierderi.

  6. Faptul ca ai cerut 16 miliarde lei la rectificare e inca o dovada ca bugetul a fost unul mincinos , cu venituri mult umflate si cheltuieli mult reduse . Iar faptul ca le-ai cerut nu inseamna ca o sa le si primesti , ca bani , din parti ! Primele taiate vor fi investitiile , sa te vad cum o scoti la capat cu constructorii care vor opri lucrarile din lipsa de fonduri!