
Grupul Armani a primit o amendă de 3,5 milioane de euro pentru publicitate înşelătoare
Grupul de lux Armani a primit o amendă de 3,5 milioane de euro pentru publicitate înşelătoare cu privire la condiţiile de muncă ale subcontractanţilor săi, în cadrul unei anchete lansate în urmă cu un an, a anunţat vineri autoritatea italiană pentru concurenţă, relatează AFP, transmite Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Giorgio Armani S.p.A. şi Giorgio Armani Operations (GAO) S.p.A. „au făcut declaraţii etice şi de responsabilitate socială care nu corespund adevărului”, a scris autoritatea pentru concurenţă într-un comunicat de presă.
Reamintind că există chiar şi un site dedicat, www.armanivalues.com (Valorile Armani), pe care cele două companii şi-au subliniat atenţia „faţă de responsabilitatea socială, inclusiv în ceea ce priveşte angajaţii şi siguranţa lor”, organismul de supraveghere consideră că aceste declaraţii au devenit „un instrument de marketing” pentru a răspunde aşteptărilor consumatorilor.
Agenţia italiană subliniază că grupul Armani avea subcontractanţi pentru producţia genţilor şi accesoriilor sale, care, la rândul lor, apelau la subcontractanţi ai căror angajaţi lucrau în condiţii inacceptabile de sănătate şi securitate.
„În acest context, este evident că respectarea drepturilor şi a sănătăţii lucrătorilor nu a corespuns declaraţiilor de responsabilitate etică şi socială făcute de Armani”, a concluzionat aceeaşi agenţie.
Grupul Armani a anunţat într-un comunicat de presă că va face apel împotriva amenzii, exprimându-şi totodată „dezamăgirea şi amărăciunea” faţă de această decizie.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.