G4Media.ro

Grindeanu, despre denivelările podului peste Dunăre: ”S-a ajuns la denivelări mai ales…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Nu „s-a ajuns la denivelări….”, ci „am ajuns la denivelări din cauza incompetenței noastre”!

  2. Acest impostor comunit,a găsit explicații repede la orice nenorocire …la CFR,firma privata avea in conductor beat,acum spune ca nu s a ” tasat terenul”!!!! Asta și alina gorghiu,sunt exact urmașii comuniștilor aia cu mentalitatea impregnata în creierul lor….

  3. Pe centura – intrare Glina – pe urcare deja s a format sant de la rotile TIR urilor. Asta e asfaltul corupt, ca altceva mai bun nu vor. 1-2luni au trecut de la asflatare…

  4. Cum naiba tin drumurile fara probleme prin alte tari unde e si mai cald decat la noi?
    Normal ca tin ca se face compozitia asfaltului ca la carte nu putin bitul,o vila,mai putin nisim,o masina….

  5. Daca puneați placi de beton ,nu ajungeați sa aveți un pod distrus de profesioniști..Multe autostrăzi din Los Angeles sunt placate cu placi de beton.

  6. Podul e plin de denivelari, si totusi mintea tovarasului Grinda Sorinache este absolut neteda si corupta

  7. Am condus aproape toată Tunisia și aproape toată Venezuela și în niciuna dintre țări nu am văzut denivelări. Amintesc ca pe la mijlocul Tunisiei este zona cu temperaturi extreme (45 grade la umbră, ziua, pe parcursul verii și o tine la 30 grade pana în noiembrie – decembrie), și în centrul și nordul Venezuelei, tot anul sunt temperaturi constante zilnice, pe timp de zi 30-35 grade C (resimțite 35-40),pe timp de noapte 25-30. În Venezuela drumurile ai fost în general foarte bune calitativ (rareori spart asfaltul), și acolo circula tiruri americane, mult mai grele, denivelări eu nu am văzut în niciuna dintre țări. Să mai zic ca economia lor este la pământ? Corupție? Dar văd că noi ii întrecem

  8. podul este construit doar pentru biciclete si/sau carute, nu pentru camioane sau automobile, si in principal este garantat doar pentru temperaturi nu mai mari de 25C

  9. Grindeanu, încă un specialist depășit de funcția ocupată.

  10. Asta se intampla cand @na.lfabetii claselor primare, fara BAC sau facultate trecute pe bune, ajung in locul unor ingineri sau doctori sa ne conduca. Votati de voi, dragi spalati pe creier, votanti psdnludmr si klauns wc iohanis

  11. Ce intelegem – un pod de 500 de milioane de euro, inaugurat cu surle si trambite de toata politichia romaneasca, se poate folosi non stop, de marti pana joi, de la ora 6.00 la 8.00 si neaparat in gama 20-25 grade Celsius.
    Hotia ingroapa Roamania.

  12. Dl acesta care se pretinde cunoscător ar trebui sa pună mâna pe carte și apoi sa ne explice cum este cu valurile de astfel. Poate asa ca invata și D-lui cum trebuie făcut asfaltul. Sa meargă în una din tarile în care temperatura ajunge la peste 60 grade și asfaltul rămâne asa cum a fost turnat, fără valuri.

    Dar la ce sa ne așteptăm dacă toată lumea fură și nu se respectă retetele?

  13. Sorinele ai auzit de asfaltul care rezistă la temperaturi înalte fără să
    se înmoaie ? Ai acceptat un asfalt ieftin de proastă calitate, ca să
    aveți voi ce fura. Pun pariu că la iarnă pe ger, asfaltul ăsta crapă.