G4Media.ro

Giorgio Armani nu mai exclude o vânzare a imperiului său

Sursa foto: Pixabay

Giorgio Armani nu mai exclude o vânzare a imperiului său

Veteranul modei italiene Giorgio Armani, în vârstă de 89 de ani, care a apărat întotdeauna cu înverșunare independența grupului său de lux, nu mai exclude o vânzare sau o listare la bursă odată ce nu va mai fi la conducere, scrie boursorama.com.

„Independența față de marile grupuri ar putea fi în continuare o valoare motrice pentru grupul Armani în viitor, dar nu cred că pot exclude nimic”, a declarat Armani într-un interviu pentru Bloomberg publicat vineri.

„Nu iau în considerare în prezent o preluare de către un mare conglomerat de lux”, dar „nu vreau să exclud nimic a priori, pentru că nu ar fi un comportament foarte antreprenorial”, a explicat el.

Publicitate electorală

În ceea ce privește o listare la bursă, „nu am discutat încă despre asta”, dar „este o opțiune care ar putea fi luată în considerare, sperăm, într-un viitor îndepărtat”, a comentat Armani.

În timp ce o preluare „poate asigura creșterea pe de o parte, pe de altă parte duce la o schimbare inevitabilă a valorilor și la mari răsturnări, inclusiv în ceea ce privește stilul”, avertizează el.

În ultimii douăzeci de ani, mai multe grupuri italiene au fost cumpărate de gigantul francez al luxului LVMH, printre care Fendi, Bulgari și Loro Piana. Rivalul său, Kering, a preluat Gucci și deține o participație de 30% în Valentino, cu opțiunea de a o crește la 100%.

Întrebat despre succesiunea sa, Armani consideră că „cea mai bună soluție ar fi un grup de oameni de încredere care îmi sunt apropiați și pe care i-am ales eu”.

Giorgio Armani, care nu are copii proprii, s-a referit în acest context la directorii fundației grupului său, în special la Leo Dell’Orco, care l-a ajutat să își administreze compania timp de mulți ani, precum și la nepoatele sale Silvana și Roberta Armani și la nepotul său Andrea Camerana.

„Fundația va decide și va guverna viitorul grupului Armani, deoarece la cârma acesteia se află persoanele cele mai apropiate mie”, a declarat Armani.

În 2022, grupul Armani a înregistrat vânzări de 2,35 miliarde de euro, în creștere cu 16,5%, și a înregistrat o creștere de 30% a profitului operațional (Ebit), până la 202,5 milioane de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează