
Gigantul american în domeniul igienei Procter & Gamble (Pampers, Gillette, Ariel, Mr Propre…) va desființa 7.000 de locuri de muncă
Procter & Gamble și-a anunțat joi intenția de a desființa aproximativ 7.000 de locuri de muncă, adică aproape 6% din forța sa totală de muncă, în următorii doi ani, gigantul american al bunurilor de larg consum invocând cererea inegală din cauza incertitudinii legate de tarifele vamale, potrivit BFM TV.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
De asemenea, P&G intenționează să renunțe la anumite categorii de produse, mărci și formate pe anumite piețe, au declarat directorii companiei la o conferință Deutsche Bank la Paris, adăugând că reducerile de posturi ar putea include și cesionări de mărci.
Compania avea aproximativ 108.000 de angajați la 30 iunie 2024 și a declarat că reducerile de locuri de muncă vor reprezenta aproximativ 15% din forța sa de muncă non-manufacturieră.
Noul plan pe doi ani al P&G vine într-un moment în care compania, la fel ca multe alte companii de bunuri de consum, anticipează costuri mai mari ca urmare a războiului comercial și se confruntă cu o cerere slabă.
Reducere cu 6% a forței de muncă
În aprilie, grupul a anunțat creșteri de prețuri la anumite produse și a declarat că este pregătit să utilizeze toate pârghiile de care dispune pentru a atenua impactul taxelor vamale.
Joi, directorul financiar al P&G, Andre Schulten, și directorul de operațiuni, Shailesh Jejurikar, au recunoscut că mediul geopolitic este „imprevizibil” și că consumatorii se confruntă cu o „incertitudine crescută”.
„Aceasta nu este o abordare nouă, ci mai degrabă o accelerare intenționată a strategiei actuale de extindere a marjei de avantaj a P&G, alimentată de productivitate, pentru a câștiga în mediul tot mai provocator în care concurăm”, au declarat directorii.
P&G a adăugat că planul de restructurare va contribui la simplificarea structurii organizaționale prin „extinderea rolurilor și reducerea dimensiunii echipelor”.
Ajustările planificate ale portofoliului său de produse ar trebui, de asemenea, să permită companiei să își adapteze lanțul de aprovizionare pentru a reduce costurile, a declarat P&G.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2025 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii