Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Târgul de Turism de la Romexpo și-a deschis porțile, joi, unde participă peste 151 de companii din 10 ţări. Economedia a fost prezentă la târg și vă prezentăm mai jos o serie de fotografii de la eveniment, în care puteți vedea cum au arătat principalele standuri.
România a fost reprezentată printr-un stand realizat de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) care a costat 16.377 de euro. În cadrul standului au fost promovate geoparcurile și destinațiile ecoturistice.
Standul s-a făcut „remarcat” printr-o hartă a României realizată grosier din pietre, în interiorul căreia sunt plasate aleator alte pietre și un ciocan. Imaginea amintește de o altă fotografie devenită virală în mediul online, în care România a fost promovată la Târgul Internațional de Turism „The Travel & Adventure Show” din New York cu Câteva poze în dreptunghiuri A4, fixate pe o perdea neagră.
Citește integral pe economedia.ro