G4Media.ro

FOTO Ministrul Transporturilor, pe Facebook: Imagini spectaculoase de pe şantierul drumului expres…

Sursa Foto: Facebook/ Cătălin Drulă

FOTO Ministrul Transporturilor, pe Facebook: Imagini spectaculoase de pe şantierul drumului expres Craiova-Piteşti în zona traversării peste Olt

Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă a distribuit pe pagina sa de Facebook imagini de pe şantierul drumului expres Craiova-Piteşti în zona traversării peste Olt, calificându-le drept spectaculoase, transmite News.ro

”Imagini spectaculoase de pe şantierul drumului expres Craiova-Piteşti în zona traversării peste Olt, realizate de pasionatul de infrastructură MND”, scrie ministrul pe Facebook.

Sursa Foto: Facebook/ Cătălin Drulă

Drulă s-a referit la drumul expres Craiova – Piteşti joi, la Videoconferinţa News.ro RoInvest.

„Noi ne concentrăm ca proiectele care sunt în derulare, aceste mari şantiere de autostradă, de drum expres, de poduri, să meargă cât mai bine, să ajungă cât mai repede la finalizare. Totdeauna există acest ciclu de investiţii sezonal în construcţii, adică în februarie-martie încep lucrările, în decembrie trebuie să se pună ultimele operaţiuni înainte să vină vremea rea.

Un proiect mare pe care ne propunem să îl livrăm anul acesta – şi avem promisiunea constructorului că îl va livra – este acel sector din drumul expres Craiova-Piteşti, între Balş şi Slatina. Practic, la sfârşitul anului, odată cu inaugurarea acestui sector, ar trebui ca, mergând de la Piteşti la Craiova sau de la Craiova la Piteşti, să nu mai intrăm în localităţile Balş şi Slatina.

Sursa Foto: Facebook/ Cătălin Drulă

Un mare câştig pentru aceste localităţi, care scapă de traficul îngrozitor de tranzit. Un mare câştig pentru siguranţa rutieră, pentru cei care nu ştiu, drumul expres are o diferenţă relativ minoră faţă de profil de autostradă, profilul de autostradă are 26 metri, profilul de drum expres este de 22 m, diferenţa de patru metri vine în special din absenţa benzii de urgenţă, e doar un acostament care este asfaltat, de 1,5 metri care este în afara benzilor de circulaţie”, a precizat ministrul Transporturilor.

Proiectul face parte din reţeaua transeuropeană de transport şi include construirea a două benzi de circulaţie pe fiecare sens, 10 tronsoane de racord şi 75 de poduri sau pasaje.

”Noul drum expres va îmbunătăţi traficul în regiune, unde în prezent deplasarea se desfăşoară cu viteze medii sub 60 km/h, iar numărul deceselor este cu 5,8 % peste media din România. Reducerea timpului de călătorie între Craiova şi Piteşti va diminua costurile de transport şi va spori eficienţa economică a reţelei rutiere din România”, conform datelor transmise de Comisia Europeană, în contextul în care Uniunea Europeană va contribui, prin intermediul politicii de coeziune, cu 726 de milioane de euro la construirea acestui drum.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Mai spectaculoase decat poarta noua pentru vitel.

    • Pentru spectacol, se plateste.
      Ar merge pusa o taxa de trecere, una la dus si una la intors. Cpe Olt nu avem.
      Și una pe Siret.

      De ce doar podurile peste Dunare sa fie cu taxa?

      Suntem bântuiți de … trecut!

    • tot un altfel de #nimic
      Politic trebuie „sa bifezi”… dar gandul le e tot la bani.
      Sa inteleaga faptul ca trebuie sa ne convinga ca trebuie sa muncim pentru un salariu pe care apoi sa-l cheltuim
      si nu
      sa platim taxe pentru ca ei hotarasc asta

  2. 👏👏👏
    Go Drulă!

  3. Drula pare a fi un ministru de calitate. Il sustinem si asteptam cat mai multe de la el!

  4. Eu nu înțeleg ce o fi atât de complicat să se miște mai cu talent pe A0!!!! Nu tu ursi, nu tu lilieci, nu tunuleruri, nu viaducte, nimic! Dacă grecii de la Aktor știi ca-s curve, reziliază contractul!
    Credibilitatea și a lui Drula e în picaj!

  5. A1 Pitesti – Curtea de Arges au inceput lucrarile:
    3 excavatoare si 2 camioane care lucreaza doar 4 zile pe saptamana in stilu asta o termina in 20-30 de ani
    Despre astia de ce nu faceti reportaj

  6. Si cu podurile peste Dunare cum stam? Taxa se ia si la dus si la intors, obligat. Si pentru gunoiul din jurul caselor trebuie alti bani, sau cum? Nu-i mai mare rusinea sa zaca gunoiul ala acolo printre macii infloriti?

  7. Vai ce nemultumiti pe aici.
    Astia cred ca sant pesedacii aia care circula pe alea trei borduri puse de Dragnea.
    Mai vine Pontacul sa le explice ca strainii nu ne lasa sa construim si imediat se umfla creierul in „romanii verzi”

  8. Ce e impresionant? Imaginile luate din dronă la ceva ce trebuia să existe de acum 50 ani?
    Am ajuns să ne mirăm de orice e normal?
    De acord că acest drum expres este cam aiurea. Prin sud, prin Alexandria-Craiova e drum european care după ce iese din Teleorman arată ca un drum județean.
    O să fie spectaculos când România va avea rețea națională de autostrăzi și drumuri expres, adică niciodată.

  9. Il astept pe tovarasul Drula sa fie prezent si pe santierele cu probleme, cum ar fi portiunea din DNCB intre DN2 si A2, nu doar pe cele care merg bine. Dar foamea de imagine e mare.