G4Media.ro

Florin Cîțu: Tronsonul Pașcani – Siret va fi autostradă, nu drum expres.…

Florin Cîțu: Tronsonul Pașcani – Siret va fi autostradă, nu drum expres. Până la finalul anului vom avea și studiile de fezabilitate

Premierul Florin Cîțu a anunțat vineri că secțiunea Pașcani – Siret din A7 Autostrada Moldovei va fi autostradă, nu drum expres, urmând ca studiile de fezabilitate să fie gata până la finalul anului. Finanțarea va fi făcută din fonduri europene.

„Avem varianta finală pentru Autostrada Pașcani – Siret. Până la finalul anului vom avea și studiile de fezabilitate și vom avea și indicatorii tehnico-economici pentru trecerea de la drum expres la autostradă. Finanțarea va merge pe fonduri europene pe această porțiune”, a spus șeful Guvernului, la Suceava.

În prezent, sunt în curs de elaborare Studiul de Fezabilitate și realizarea proiectelor tehnice pentru tronsoanele Pașcani – Suceava (circa 61 km) și Suceava – Siret (46-59 km), care vor continua Autostrada A7 a Moldovei către granița cu Ucraina.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

9 comentarii

  1. Vrajeala. Peste 2 ani vor fi gata proiectele, peste alti doi vor fi gata verificarile proiectelor, peste alti 2 se vor remedia deficientele, peste alti doi se vor reproiecta. Peste alti 4 se vor face propunerile pentru studiile de fezabilitate care nu vor mai fi valabile…
    Am mai auzit texte din astea. Sa o faca intai si apoi sa vorbeasca. Astea sunt vorbe fara sens tip flutur

  2. Perfect! Nu mai facem carpeli! Se aude Drula? Gata cu DXurile! Daca avem gandire de sarantoci, sarantoci ramanem! Cei din USA au facut un studiu care le-a aratat ca sistemul de autostrazi s-a platit pe sine de 6 ori in 40 de ani. Un DX la campie se crede ca ar fi cu 15% mai ieftin decat autostrada. Dupa care, DACA SE MAI POATE, costa mult mai mult carpeala.
    Moldovenii sunt 4.2 milioane. Daca se dezvolta si la ei activitatea economica, autostrada se plateste pe sine rapid.
    In Galati, Braila si zona limitrofa traiesc aprox juma’ de milion de oameni. Si Drula a semnat fara sa clipeasca sa le faca DX!

    • Perfect de acord cu un comentariu cat se poate de pertinent! Moldova chiar are nevoie de autostrada urgent pentru a depăși barierele socio-economice!

    • Adică voiai autostradă între Brăila și Galați sau cum? Dacă nu era Drulă n-aveți perspective nici de drum expres.

    • @Mihai: Da, exact asa voiam. Autostrada Buzau-Braila-Galati-Reni. Pe considerente de strategie economica, dar si politice. Nu o drula de DX… Astea sunt de mintea lui Razvan Cuc. Ce sa spun, sta tara asta intr-un pui de securici, un impostor fara nicio pregatire in Transporturi si care a inceput deja cu smecheriile (vezi cazul aeroport Tuzla). Daca nu e el, nu se mai face nimic! Uite-te pe CV-ul lui, ca se vede clar ca a fentat cu dibacie munca. Daca prinesc la compania mea un CV de asta, nici macar nu il chem la interviu cu toata UofToronto a lui (care intr-adevar e tare, dar drulica s-a cacat in diploma respectiva).

  3. Eu stiam ca Autostrazile pleaca din Capitala sau in fine… din orasele mari.
    Acum aflu ca pornesc de la un sat catre altul

  4. Si vom avea autostrada de undeva pana nicaieri. Fara utilitate economica. De ce nu: Iasi- Bacau- Constanta si Bucuresti.
    Ce trafic e acolo? Eventual de tigari de contrabanda!

    • Bai pulica, ia vin o tu pe E 85 sa vezi trafic nu la gaozarii vostrii de bucureșteni. Apropos….stai într-o garsonieră cu chirie in Ferentari? Ia vin o tu la Suceava sa vezi dezvoltare.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.