G4Media.ro

Firma Pizzarotti, avertizată de CNAIR „să se miște foarte rapid” pentru a…

sursa foto: Ziarul Unirea

Firma Pizzarotti, avertizată de CNAIR „să se miște foarte rapid” pentru a rezolva problemele apărute pe tronsonul de autostradă A10 Sebeș-Turda în urma unei alunecări de teren

Purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu, spune că firma italiană Pizzarotti trebuie „să se miște foarte rapid” pentru a rezolva problemele apărute pe tronsonul de autostradă A10 Sebeș-Turda, fără însă a opri circulația, relatează Ziarul Unirea. El a adăugat că acesta este motivul pentru care unele proiecte de infrastructură durează mai mult, pentru că uneori constructorii sunt puși să refacă lucrările.

Traficul rutier pe o porțiune din Autostrada A10 Sebeș – Turda a fost restricționat la o bandă pe sens din cauza unei alunecări de teren.

Alunecarea de teren s-a produs la Alba Iulia Nord, la km 17, asfaltul fiind deja crăpat pe banda de urgență și pe o porțiune mică din prima bandă. „Avem o discuție lungă în România în legătură cu seriozitatea constructorilor.

De multe ori, CNAIR a fost acuzat că tergiversează sau că nu deschide suficient de repede autostrăzi sau că nu face recepția acestora. Iată motivele reale pentru care uneori nu acceptăm anumite lucrări și îi punem pe constructori să refacă, pentru că apar astfel de situații”, a spus Șerbănescu.

„Aici e vorba de o autostradă nou-nouță, are aproape 2 ani. N-ar fi trebuit să pățească ce pățește acum, să apară această alunecare de teren”, a adăugat el. Șerbănescu a spus că firma italiană va plăti reparațiile, deoarece lotul de autostradă e încă în garanție. „Trebuie să se miște foarte repede, să nu întrerupă circulația acolo. Vor restricționa o bandă, dar trebuie să permită circulația pe această autostradă”, a spus el.

„Trebuie să ne spună de ce s-a întâmplat această situație: dacă e execuție proastă, dacă sunt probleme neidentificate în faza de proiectare, să explice și cauza pentru care s-a ajuns în această situație și să intervină rapid”, a conchis purtătorul de cuvânt al CNAIR, conform, Ziarul Unirea

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Penelachii au gasit deja motivele si vinovatii.
    Pai nu voi i-ati fortat sa deschida de 01 decembrie?
    Cu asfalt turnat noaptea la zero grade, de erau valurile Dunarii deja pe autostrada nou deschisa?
    Si restrictii la 100pe ora de doi ani ( pe care nu le respecta nimeni oricum, dar tot sunt bune pentru vanat amenzi)

  2. pai nu iti trebuie multa minte sa vezi ca este mal simplu de pamint fara sustinere. Surprize in romanika: iarna ninge si pamintul se taseaza si se duce la vale ca doar nu-i beton sau piatra 🙂

  3. Sigur pizzaiotii or sa se miste rapid :))

  4. Cine a proiectat și aprobat panta laterală a terasamentului, enorm de mare si fara protecție împotriva eroziunii.

  5. Romania are nevoie ca de aer de ingineri de calitate, iar nu judecatori, procurori si avocati corupti. Invatamantul superior ingineresc este varza !

  6. La studiul geo nu s-a găsit nimic?
    Sau soluția proiectata n-a fost bună?……
    Sau n-a fost executata corect?
    Astea ar fi variantele, ca prea devreme au apărut problemele.