G4Media.ro

Faci ceva pentru tine sau pentru că știi că te vede cineva?

Faci ceva pentru tine sau pentru că știi că te vede cineva?

În anii ’20, într-o fabrică americană, cercetătorii au vrut să vadă cum influențează  diverse condiții de muncă productivitatea.

Ce au descoperit? Că indiferent de tipul de schimbare performanța părea să crească, dar doar pentru că angajații știau că sunt observați.

Prezența unui observator activează dorința de a părea capabil, implicat, valoros.

La birou, în clasă sau pe Instagram, efectul funcționează.

Întrebarea e: ce-ai face dacă n-ar fi nimeni de față?.

Citește articolul integral aici

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.