Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Seria de un deceniu de creștere neîntreruptă a veniturilor Facebook a luat sfârșit. Rețeaua de socializare a raportat prima scădere anuală a veniturilor în al doilea trimestru al acestui an, anunțând o scădere de 1% la 28,8 miliarde de dolari, scrie The Verge.
Profitul total al companiei-mamă Meta a scăzut cu 36%, până la 6,7 miliarde de dolari. Divizia Reality Labs responsabilă de construirea viselor metaverse ale lui Mark Zuckerberg a pierdut 2,8 miliarde de dolari în acest trimestru.
În timp ce prima scădere a creșterii veniturilor era deja așteptată pe Wall Street, confirmarea consolidează provocările cu care se confruntă acum afacerea Meta pe toate fronturile. Opțiunea introdusă de Apple „Ask app to not track” pe iPhone-uri a făcut reclamele sale mult mai puțin eficiente, costând Meta 10 miliarde de dolari în venituri din reclame doar anul trecut. Și acum o economie care încetinește rapid i-a determinat pe agenții de publicitate să își retragă cheltuielile.
Citește integral pe economedia.ro