G4Media.ro

EXCLUSIV Un pod CFR din judeţul Bacău stă sprijinit în proptele din…

sursa foto: G4Media

EXCLUSIV Un pod CFR din judeţul Bacău stă sprijinit în proptele din lemn degradate. În ciuda evidenţelor, compania spune că „nu există niciun pod cu pericol de prăbuşire sau care să pună în pericol siguranţa trenurilor”

În oraşul Târgu-Ocna din judeţul Bacău, un pod CFR care se află într-o stare vizibilă de degradare este susţinut de luni de zile cu ajutorul unor proptele din lemn. Podul se află pe raza Sucursalei Regionale de Căi Ferate Galaţi – Secţia L 5 Târgu-Ocna şi este tranzitat zilnic de zeci de trenuri. 

Cei care locuiesc în proximitatea podului şi văd zilnic cum acesta se degradează sub ochii lor, susţin că au făcut mai multe sesizări către CFR în ideea că vor preveni o tragedie, însă nimeni nu a intervenit până acum. 

sursa foto G4media

Paradoxal, CFR i-a asigurat de fiecare dată că totul este în regulă. Într-unul dintre răspunsurile primite de curând de la Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” S.A., scrie negru pe alb că pe raza localităţii Târgu-Ocna nu există niciun pod care să pună în pericol siguranţa trenurilor. 

sursa foto G4Media

„Personalul Sucursalei Regionalei de Căi Ferate Galaţi – Secţia L 5 Târgu-Ocna, unitate pe raza căreia se află porţiunea de linie de cale ferată la care se face referire, efectuează periodic, în conformitate cu instrucţiile de serviciu şi dispoziţiile în vigoare, verificările specifice pentru toate podurile care prezintă defecte. În urma acestor verificări, personalul de specialitate a raportat faptul că, pe raza oraşului Tg. Ocna nu există niciun pod cu pericol de prăbuşire sau care să pună în pericol siguranţa trenurilor. Dorim  să asigurăm petentul că depunem toate eforturile necesare pentru deservirea, în cele mai bune condiţii, a publicului călător”, se precizează în răspunsul CFR primit pe 20.01.2023 de unul dintre locuitorii oraşului Târgu-Ocna care a sesizat problema.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. Privatizarea prin strategia determinării unui preț minim își arată roadele. Călătoria cu trenul în România a depășit stadiul de sport extrem, a trecut la nivelul următor, ruleta rusească.

    • Nici tu nu mai stii ce minti, rusule.

    • Asta nu-i acelasi judet unde se arunca deseuri rezultate in urma constructiilor peste rape si case si pe urma se zice ca de fapt se face „largirea” drumului? :)))

  2. Ce sa stie ministrul Grinda ?!!
    PS. O sa se scoata si acum dand vina pe USR ?!

  3. Ce incasari are CFR Bacau din vanzarea biletelor?

  4. Cum, nu e evident că s-a incercat încadrarea lucrării in stilul arhitectonic „Tudor”, adică incântarea ochiului prin îmbinarea lemnului cu piatra !?
    Felicitări mele Ministerului Transportului și Consiliului Județean Bacău…!

  5. Aia habar nu au ce exista sau nu. Am pat adta in pandemie cand am sunat la Transelectrica ca au o problema. Am ajuns la dispecerat unde mi s-a explicat ca sunt cam p..t si linia de 400 kv de la 250 metri distanta de curte de fapt nu exista!!!!🤪

  6. Nu le pasă nici dacă e vreun accident cu 20 de morți. Ei rămân pe posturi iar vinovații sunt fie mecanicul, fie călătorul, fie acarul Păun !

  7. Dar până cade, e bun! Care e problema?!

  8. Podul asta de piatra care are peste 100 de ani este mai sigur decat cele noi care au polistiren in loc de beton.

  9. Am priceput,” într-un final ” : onor redactia nu e de acord ca „Trenule masina mica” sa devina Imnul CFR prin Ordin ministerial. Pacat, e un cântec frumos.

  10. Proptelele din lemn cred ca sunt de pe vremea lui Mitrea acolo.i-au lungit viata podului si s-au mai scutit niste bani.Pai,de unde avea CFR-ul bani sa plateasca miile de lopeti,tarnacoape,ace,brice si ca..tadioptri pt. vagoane,magazii intregi la suprapret(de 30-100 de ori),dacă nu facea economii?Acum,dl Mitrea face pe „Brucanu”la televizor,coproprietatea dumnealui,iar „podisca”asta de pod,cum ar zice Grindeanu,mai rezistă mult si bine ca nu mai are ce sa care pe acolo „chefereul”,in afară de cativa „tantari”,fricosi si reclamagii,pe care-i tin și numai sinele de la calea fierată,fară pod.