G4Media.ro

EXCLUSIV Un pod CFR din judeţul Bacău stă sprijinit în proptele din…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. Privatizarea prin strategia determinării unui preț minim își arată roadele. Călătoria cu trenul în România a depășit stadiul de sport extrem, a trecut la nivelul următor, ruleta rusească.

    • Nici tu nu mai stii ce minti, rusule.

    • Asta nu-i acelasi judet unde se arunca deseuri rezultate in urma constructiilor peste rape si case si pe urma se zice ca de fapt se face „largirea” drumului? :)))

  2. Ce sa stie ministrul Grinda ?!!
    PS. O sa se scoata si acum dand vina pe USR ?!

  3. Ce incasari are CFR Bacau din vanzarea biletelor?

  4. Cum, nu e evident că s-a incercat încadrarea lucrării in stilul arhitectonic „Tudor”, adică incântarea ochiului prin îmbinarea lemnului cu piatra !?
    Felicitări mele Ministerului Transportului și Consiliului Județean Bacău…!

  5. Aia habar nu au ce exista sau nu. Am pat adta in pandemie cand am sunat la Transelectrica ca au o problema. Am ajuns la dispecerat unde mi s-a explicat ca sunt cam p..t si linia de 400 kv de la 250 metri distanta de curte de fapt nu exista!!!!🤪

  6. Nu le pasă nici dacă e vreun accident cu 20 de morți. Ei rămân pe posturi iar vinovații sunt fie mecanicul, fie călătorul, fie acarul Păun !

  7. Dar până cade, e bun! Care e problema?!

  8. Podul asta de piatra care are peste 100 de ani este mai sigur decat cele noi care au polistiren in loc de beton.

  9. Am priceput,” într-un final ” : onor redactia nu e de acord ca „Trenule masina mica” sa devina Imnul CFR prin Ordin ministerial. Pacat, e un cântec frumos.

  10. Proptelele din lemn cred ca sunt de pe vremea lui Mitrea acolo.i-au lungit viata podului si s-au mai scutit niste bani.Pai,de unde avea CFR-ul bani sa plateasca miile de lopeti,tarnacoape,ace,brice si ca..tadioptri pt. vagoane,magazii intregi la suprapret(de 30-100 de ori),dacă nu facea economii?Acum,dl Mitrea face pe „Brucanu”la televizor,coproprietatea dumnealui,iar „podisca”asta de pod,cum ar zice Grindeanu,mai rezistă mult si bine ca nu mai are ce sa care pe acolo „chefereul”,in afară de cativa „tantari”,fricosi si reclamagii,pe care-i tin și numai sinele de la calea fierată,fară pod.