G4Media.ro

Erica Stoll atrage toate privirile la Masters cu o pălărie Eric Javits,…

Sursa foto: PETTER ARVIDSON/BILDBYRĹN/Shutte / Shutterstock Editorial / Profimedia

Erica Stoll atrage toate privirile la Masters cu o pălărie Eric Javits, același designer purtat și de Melania Trump

După ce Rory McIlroy a câștigat primul său titlu la Masters, după 17 încercări, a sărbătorit alături de soția sa, Erica Stoll, care a atras toate privirile cu o pălărie largă, crem, relatează WWD.

Acea pălărie cu design aparte poate părea familiară pentru unii pasionați de modă, deoarece creatorul său, Eric Javits, este același care a realizat pălăria purtată de Melania Trump la ceremonia de învestire a soțului ei în funcția de președinte al SUA pentru al doilea mandat, în ianuarie. Deși pălăria Primei Doamne a fost un model personalizat, ținut secret, nu a fost cazul și pentru Stoll.

Într-un interviu acordat luni, Javits a spus că a văzut din întâmplare câteva momente din turneul Masters la televizor, „pentru că soțul ei a câștigat și a realizat ceva ce nimeni nu mai făcuse de decenii.”

Jucătorul profesionist în vârstă de 35 de ani, originar din Irlanda de Nord, a câștigat celebra jachetă verde și a completat Grand Slam-ul carierei învingându-l pe Justin Rose cu un birdie într-un playoff cu moarte subită. McIlroy a fost, de asemenea, primul jucător de la Masters care a avut patru dublu-bogey-uri într-o singură ediție.

Javits a recunoscut că Stoll purta una dintre pălăriile sale, asortată cu o bluză cu nod în față și pantaloni scurți. Stoll, în vârstă de 37 de ani, originară din New York, purta modelul Daphne al designerului. Poate fi găsit pe site-ul companiei la prețul de 288 de dolari, redus de la 385 USD, disponibil și în alte culori. Deși un angajat al său știa că Stoll a mai purtat o altă pălărie Eric Javits la o apariție publică anterioară, designerul – care nu urmărește golful – nu era la curent. „Nu știu. Nici nu prea intru pe rețelele de socializare,” a spus designerul, care locuiește în Palm Beach, Florida.

Fiind nesigur unde și când a cumpărat Stoll pălăria, Javits a menționat că ar putea fi un model din sezoanele trecute, deoarece este considerat un clasic al brandului. Fedora cu boruri late a fost creată pentru femei mai înalte, cu trăsături faciale mai puternice, dar poate fi purtată și de persoane cu față ovală. Stilul pălăriei are o ușoară influență din anii ’70, când fedora supradimensionată era populară, a adăugat el.

Oricum ar fi, doar faptul că pălăria sa a apărut într-un turneu de golf de prestigiu va aduce beneficii industriei pălăriilor, crede Javits. „Este clar că are un impact. Când ești pe un teren de golf, chiar ai nevoie de o pălărie pe lângă crema de protecție solară. Ea era acolo ca spectator, alături de soțul ei. Dar crema se duce după una-două ore. E greu să o reaplici pe teren. Așa că e logic ca oamenii să poarte pălării,” a explicat el.

Și mulți spectatori au fost atenți. CBS a raportat că 12,7 milioane de oameni au urmărit runda finală, iar peste 19,5 milioane au văzut finalul. Iar industria pălăriilor este în creștere. Piața globală de pălării a fost evaluată la 26,5 miliarde dolari în 2022, cu o rată de creștere anuală estimată de 6,5% până în 2030.

După valul de știri, postări pe social media (și meme-uri) generate de pălăria personalizată purtată de Melania Trump la Capitoliu în ianuarie, Javits spune că a observat „o creștere clară a vânzărilor,” a numărului de urmăritori pe social media și a abonaților la newsletter. Vânzările din primul trimestru au crescut cu 80%, iar clienții fideli revin cu regularitate, susține designerul. Brandul a câștigat și peste 20.000 de urmăritori noi pe Instagram, potrivit fondatorului.

Deși a fost la tabere de golf și tenis în tinerețe, Javits nu mai joacă golf și nici nu plănuiește să reînceapă. Însă tabăra l-a inspirat să creeze prima sa vizieră, denumită “Champ”, lansată la începutul anilor 2000. În timp ce era într-o tabără sportivă, a observat că în magazinul pro-shop ochelarii de soare se vindeau cu sute de dolari, ca în magazinele de lux precum Saks Fifth Avenue sau Neiman Marcus, în timp ce vizierele costau sub 40 dolari. „De ce să primească toată lumea o vizieră ieftină, când ar putea avea una frumoasă? Asta m-a inspirat să creez viziere elegante,” a spus Javits.

Pentru durabilitate, viziera are materialul patentat Squishee, cu o bandă de pânză structurată, concepută să fie mai ușor de purtat și mai estetică decât vizierele obișnuite. Vândută la 235 dolari preț întreg, acum redusă la 188 dolari, modelul este disponibil în două variante de boruri.

palarie Melania Trump

În ceea ce privește preferința sa între tenis și golf, alegerea nu a fost influențată doar de faptul că tatăl său juca tenis. „Am observat că toți cei care jucau golf aveau puțină burtică. Dar jucătorii de tenis erau în formă excelentă,” a spus Javits. „Dar când conduci propria companie, nu prea ai timp liber ca să începi un nou sport.”

Întrebat dacă a primit critici personale pentru că a creat pălăria Primei Doamne în ianuarie, Javits a răspuns că au existat câteva persoane „care au spus ceva negativ, dar nu foarte multe. Chiar și cei care nu-l simpatizează pe președintele Trump au spus că ea arăta bine,” a declarat designerul. „Per total, a fost ceva pozitiv.”

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...