G4Media.ro

Emil Hurezeanu, ambasadorul României în Germania: Probabil în iunie se va anunța…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. In Schengen nu mai ajunsesara traficantii din Belarus cu elicopterul.

    • Juncker dixit:

      „Mai sunt eforturi de depus, ”

      Ce eforturi ?! De dus paharul la nas ?!

      Sau de pus mana pe portul Constanta si pe aeroportul Otopeni ?!

  2. Schengen??????? Nu se poate!!!!!! Păi parcă trebuia să ne alipim Rusiei, să ieșim din UE etc. , parcă așa ne tot anunța Tăpălagă și alți deontologi.
    Acum intrăm în Schengen?? Fuck!

  3. A spus „PROBABIL”.
    Adica depinde de niste evenimente.
    Cum ar fi ca guvernarea „MUIE PSD”, rezemata inca doar de prostacii rusofili, sa plece inainte: care spre casa, care spre puscarie.

  4. Ia, ia, luați aminte la „astrul noptii” care „iluminează” pe „apa sâmbetei” din Moldova. Trolul analfabet X-LINK „dixit” ( pariu că nu știe ce înseamnă?): „Ce eforturi?” întreabă postacul. Un brânci, să cadă mafia pe care o slujește el în groapă. E speriat trolul X-link, că n-o să mai „pună mâna” altă „muza” a lui, măzărică, pe „portul Constanța”. O să „pună mâna” pe altceva, în cur ând. Iar pe „aeroportul otopeni” cine n-ar trebui să „pună mâna” ca sa o poată pune ei, interlopii? Că aia cu „olandezii” o știam dar p-asta cu „aeroportul”, nu. Deh, dacă ne pricepeam și noi la „istoria poporului român” ca postacul incult X-link poate stiam.

    • @ BAD – prost ca noaptea

      Ia tu putina lumina de la DW. Pe astia ai curajul sa ii denigrezi cand spun „negru pe alb” ce vrea hollandika ?!

      2016

      Exasperați de refuzul Olandei de a accepta admiterea României în Spațiul Schengen, decidenții politici de la București caută să adopte o cale mai pragmatică, oferind olandezilor anumite avantaje economice.

      Premierul Cioloș și-a propus să-l convingă pe omologul său Mark Rutte să renunțe la rezervele sale privind admiterea României în Schengen.

      Pe scurt și reducând problema la ce ne interesează, olandezii nu vor fi receptivi la argumetentele idealiste și de principiu ale unității europene.

      Ei au interese comerciale foarte mari în România și nu vor să renunțe la anumite priorități.

      S-a remarcat bunăoară interesul pe care îl manifestă Olanda pentru controlul traficului de mărfuri din portul Constanța.

      Cu doi ani în urmă pe când deținea portofoliul Externelor în guvernul de la Haga, Frans Timmermans declara la București că dorește realizarea unei cooperări strânse între portul Rotterdam și portul Constanța:

      ”Noi dorim să împărtășim din experiența noastră, a spus el , în domeniul logisticii și organizării portuare și nu doar pentru că ar fi în folosul Constanței, dar și pentru că ar fi în beneficiul Rotterdam-ului.”

      O asemenea ”alianță”, a explicat F. Timmermans, ar permite României și Țărilor de Jos să controleze întregul transport european de mărfuri pe cale maritimă și fluvială.

      Cert e că Bucureștiul a văzut în această ofertă mai curând un avantaj pentru Rotterdam și nu s-a încheiat nicio alianță.

      Putem semnala însă declarația lui Dacian Cioloş înainte de plecarea sa către Haga:

      ”Vreau să discutăm și despre cooperarea biletarală, dat fiind faptul că Olanda e un partener politic important pentru România, atât din punctul de vedere al schimburilor comerciale cât și al investițiilor olandeze în mai multe domenii și, dat fiind potențialul pe care îl are România de creștere economică, vreau să dau acest semnal că așteptăm o prezență mai activă din partea Olandei în România, în anumite domenii (…).

      Și o să discutăm chiar de perspectiva unor proiecte mai concrete în interes olandez în domeniul transporturilor.” Se pare așadar că premierul Cioloș intenționează să ia el inițiativa venind cu o ofertă proprie.

      https://m.dw.com/ro/premierul-cioloș-propune-olandei-o-bună-afacere-în-domeniul-transporturilor/a-19104257