G4Media.ro

Efectul Dacia Spring: Bugetul Rabla Plus se dublează, în acest an. Prima…

Sursa foto: Unspash/Sergio Souza

Efectul Dacia Spring: Bugetul Rabla Plus se dublează, în acest an. Prima pentru Rabla Clasic crește la 7.500 lei

Rabla Plus va avea un buget pentru aproximativ 6.600 de maşini (full) electrice noi, dublu față de anul trecut, iar prima de casare pentru Rabla Clasic va crește de la 6.500 la 7.500 lei, a anunțat marți ministrul Mediului Barna Tanczos. Programul Rabla se lansează în ultima săptămână din aprilie. Majorarea bugetului și a primelor vine în contextul în care cumpărătorii au arătat un interes major pentru mașina electrică Dacia Spring, pe care o pot cumpăra la preț redus cu un tichet Rabla.

„Am văzut interesul deosebit al cetăţenilor pentru aceste maşini electrice nepoluante. Vrem să vedem cât mai multe maşini electrice pe şoselele din România. Acum doar 1 % din cele care circulă în ţară sunt electrice”, a precizat ministrul în conferinţa de presă.

Programul Rabla (Clasic şi Plus) se lansează în ultima săptămână a lunii viitoare şi va permite achiziţia a aproximativ 60.000 de maşini noi, cu motoare cu ardere internă, propulsie hibrid şi 100% electrice.
Primele de casare:
  • 7.500 de lei pentru maşini cu ardere internă
  • eco bonus 1.500 lei pentru GPL şi emisii reduse
  • 4.500 euro reducere pentru modelele hybrid – plug in
  • 45.000 de lei (9.300 euro) pentru maşinile 100% electrice
Totodată, Ministerul Mediului va demara un program pentru achiziţia de noi microbuze şcolare, actuaul parc de microbuze şcolare fiind învechit.
Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Erau deja 4000 de precomenzi pe Romania in 48 ore si bugetul pe tot anul este pentru 6000…

    • Cele 4000 de comenzi nu sunt din primele 48 de ore ci din primele 12 luni, de cand a fost prezentat modelul si pana cand s-au deschis comenzile.
      Foarte bine ca facem hype perntru masini de import. Atunci cand erau fabricate la noi, comentatorii profesionisti le gaseau doar hibe chiar daca au fost printre cele mai robuste masini, cu cel mai bun raport calitate-pret si consum economic.

      Parerea meste este ca subventia pentru aceste masini este prea mare, ar trebui alocat acest cuantum doar pentru masini fabricate in tara, nu si pentru cele de import.
      Cele de import sa primeasca jumatate sau mai putin din subventie, altfel doar ne prefacem ca ne preocupa mediul si ne taiem craca de sub picioare scotand banii din economie.
      Se justifica beneficiul pentru mediu daca ne indatoram pentru a cumpara masini electrice de import? Da, ne indatoram pentru ca suntem pe deficit, am fost pe deficit si in 2019 si vom ramane pe deficit si in continuare „multumita” acestui Green Deal al lui Merkel, bazat pe importuri.

  2. exista SAMSARI specializati si pentru Prima de rabla, doar nu crede cineva ca tot procesul asta e pentru oricine ia si el 7700euro pentru o masina electrica

  3. o sa creasca pretul loganului cu 1000 ron. asta e singura schimbare

  4. As vrea sa-i vad peste cativa ani pe pomanagiii care cumpara acum electrice salivand la acea subventie-record. Isi vor cumpara baterii de schimb din banii lor, adica fara subventie, sau le vor pune pe olx si vor cere din nou subventie pentru alta electrica?

  5. G4 meda, aveti filtru pus pe Merchel? de ce nu trece comentariul?
    Este corecta asocierea Dan Tap. KgheBPutinMerchel ?
    Astia sunt stapanii vostri?

  6. cand se finalizeaza precomanda facuta la deeler?
    cand se plateste avansul de 5% pentru dacia spring?
    Cum se plateste cu vaucherul de la rabla?

  7. Daciile sprint se subvenționează asa de mult.
    Pentru protejarea mediului antelegere cu UE dacă nu știa cineva ! Cine vrea fabrica dezvoltata la nivelul chinei an romania .părere proasta.