G4Media.ro

Drept la replică

Drept la replică

În urma articolului https://www.g4media.ro/dispensa-speciala-in-privinta-obligatiei-de-limitare-a-aglomeratiei-in-marile-magazine-imbulzeala-e-permisa-si-nu-exista-recomandari-privind-respectarea-masurilor-de-distantare.htmlKaufland România aduce următoarele precizări:

Compania Kaufland România nu a primit nicio amendă cu privire la măsurile de prevenție luate și vă atragem atenția că informațiile prezentate ,,ca fiind din partea Kaufland’’ nu au o sursă oficială și sunt de natură să inducă în eroare populația.

Toate măsurile luate respectă întru totul recomandările autorităților, cu care suntem în dialog permanent și avem o foarte bună colaborare – iar în unele cazuri chiar le depășesc.

Respectăm legislația în vigoare în toate activitățile pe care le desfășurăm și, încă de la începutul acestui context, am fost printre primele lanțuri de magazine care au instituit măsuri de prevenție prompte, din proprie inițiativă, și care au fost constant suplimentate cu cea mai mare responsabilitate, conform evoluției fenomenului.

Înțelegem rolul nostru în această perioadă și facem toate eforturile să menținem magazinul cât mai liber: echipele noastre lucrează la capacitate maximă, mai ales la nivelul caselor de marcat. Însă apelăm și la sprijinul clienților de a respecta regulile de distanțare socială și de protecție – comportament care reprezintă o foarte importantă măsură de prevenție, așa cum au comunicat și autoritățile.

În toate magazinele au fost amplasate benzi de siguranță ce îndeamnă clienții să păstreze distanța de siguranță de minim 2 metri și derulăm o amplă campanie de responsabilizare a clienților privind cunoașterea și respectarea măsurilor de siguranță, comunicată pe toate canalele (mass-media, online, OOH etc.), nu doar în magazine.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Nu-i credeti pe cuvant pe cei de la Kaufland, ca masurile pe care le-au luat sunt praf in ochi si nu sunt deschisi la nicio propunere venita din afara companiei!
    -Cand i-am sfatuit sa copieze sistemul Cora Drive, cu ridicarea din parcare a coletelor comandate on-line, dansii au zic ”PAS”, ca la jocul de noroc…
    -Cand i-am rugat pe cei de la case sa nu mai treaca produsele identce in mod individual prin fata scaner-ului, ci sa le numere cu varful degetelor si apoi sa scaneze o sg bucata- au zis ca astea sunt regulile si ca daca nu ne convin, n-avem decat sa cumparam din alta parte, iar sefa de magazin cand a fost chemata a spus cam acelasi lucru…

    Si as putea continua pana diseara, dar nu vreau sa se spuna ca-s ”al Dracu’ ” si ca nu tin cont ca sunt in joc locurile de munca a mii de oameni…

  2. Puteti sa incercati la casele rapide. Dar stai, ca de fapt si acolo tot aceeasi dracie (scuze… :))
    La casele self-service de la Carrefour manipularea este minima, dupa fiecare client se dezinfecteaza locul de depozitare temporara si ecranul de tastare. Ca sa nu mai spun ca, daca ai putine cumparaturi – nici nu este nevoie sa utilizezi depozitarea temporara.
    In schimb, la Kaufland – fie ca iti place sau nu – trebuie sa pui FIECARE obiect cumparat pe faimosul deja cantar, pe care nu l-am vazut niciodata dezinfectat. Cum, de altfel, este si interfata (ecranul de tastare). Poate la inceputul vreunei ture – insa m-as mira.
    Apreciez totusi instalarea de dispensere cu dezinfectant la intrarea in / iesirea din magazin. Tot este ceva.