G4Media.ro

Dosarul examenelor trucate de la „Spiru Haret”: prorectorul și alte cinci persoane,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. In mod normal trebuiesc controlate toate institutiile de invatamint superior si nu numai . Modalitatile de acordare a diferitelor diplome si modalitatile prin care studentii unor astfel de institutii au parcurs stagiile anuale este de cercetat .Daca apar studenti , ce au o virsta inaintata ,atipica pentru un parcurs normal liceu, student-facultate ,masterand , doctorand ,trebuie cercetat . Daca exista multe cazuri in care au fost posibile studii ce au cuprins doi ani intr-unul singur ,iar este atipic si trebuie cercetat . Daca accesul la studiu in facultati a fost permis pe un sistem tip grila si atunci trebuie cercetat . Daca a fost permis studiul la nivel de fara frecventa , este obligatoriu de cercetat lucrarea de diploma si lucrarea de master sau de doctorat . In fapt totul trebuie inceput prin reasezarea pe principii de normalitate a intregului sistem de invatamint romanesc . Fara a curata acest sistem de impostura ,ca factor general destabilizator , Romania nu poate trece mai departe .

  2. Câteodată, valul maniei proletar sparge digurile realității contemporane. Sunt mai bine de doua decenii de când o universitate (cea din Stockholm), se mândrea ca zeci de procente dintre studenții sai au vârste peste considerate normare pentru frecventarea învățământului superior. Asta în contextul utilizării tot mai frecvente a unor concepte cum ar fi „educație permanenta” ( „lifelong education” în varianta anglo-saxona).
    Ideea cercetării studenților cu vârste „atipice”, ca și altele proferate de autor par a fi caracteristice pentru o persoană care visează sa trăiască în Cuba sau Venezuela.