G4Media.ro

DOCUMENT USR cere Ministerului Educației să retragă de urgenţă proiectele de legi…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Ar fi fost si mai bune legile astea noi dacă-i mai aveam pe tovarășii specialiști Emil Bobu, Constantin Dăscălescu, Ion Dincă… Mare păcat ca nu mai sunt printre noi sa pună umărul la edificarea noii Societăți Capitaliste Multilateral Dezvoltate !

    • Au dreptate.
      Asemenea aberații ca cele susținute în aceste asa zise legi ale educației, nu se mai întâlnesc în nicio tara. Iohanis și tampeannu sa-si ia legile și sa plece. Dar ei vor sa demoleze Romania.

  2. Românii nu vor USR, românii vor hoți și proști la conducerea țării.

  3. Un ministrul grobian sa se lauae cu „consultarile”, de fapt sedintele de partid, la care au participat inspectorii numiti politic tocmai din pixul domniei sale? Ce interes aveau ei sa spuna problemele din legi ? Sa isi piarda postul ?
    Domn ministru, aici este un „grup de interese”, cum de nu il depistasi ?
    Toti actorii seriosi ai sistemului, care nu au interese speciale in afara de o educatie de calitate pentru toti copii sau tinerii, au gasit probleme majore in legi si le-au semnalat! Care a fost reactia? Jigniri si acuze fara fundamentare!
    Dupa revolutie, cel mai slab ministru, dar cu tupeu cat casa! Rusine!

  4. Ne vor prosti și controlabili, este clar. Treziți-va, oameni buni, ca ăștia duc țara de râpa, in frunte cu generalul de carton!

  5. De care societate au fost respinse? Cateva ong-uri nu reprezinta societatea.

  6. Tu vrei sa te arzi si nu stii cum sa faci?

  7. Ce vor enervanții ăștia de la USR? Popor educat? Pai cine ar mai vota USL contra propriului interes?
    Rolul Educației este sa ajute la sugerea bugetului in buzunarele apropiaților mafiei. Ce elevi, ce profesori, ăștia-s figuranți, pretexte, NPCs.