G4Media.ro

Directorul CFR, după ce 30 de copii au stat blocați 8 ore…

Directorul CFR, după ce 30 de copii au stat blocați 8 ore într-un tren: De ce mă întrebați pe mine? Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții, transbordare la 12 noaptea la o mie de călători

Directorul CFR, Ovidiu Vizante, a declarat, joi dimineața, la Antena 3, că directorii CFR au încercat să găsească miercuri noaptea o soluție pentru trenul blocat în câmp și a reacționat iritat când a fost întrebat de ce nu s-a găsit o soluție pentru cei 30 de copii care au stat opt ore în tren. Garnitura circula pe ruta București – Mangalia.

”Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren”, a declarat directorul CFR.

Redăm mai jos integral dialogul cu reporterul Antena 3:

Jurnalist: De ce o locomotivă nu a ajuns timp de 8 ore la acel tren blocat cu 30 de copii?

Ovidiu Vizante, director CFR: Și de ce mă întrebați pe mine? Noi am pus la dispoziția CFR-ului această locomotivă. Dacă a fost un pom căzut pe linie, locomotiva nu poate, din păcate, sări peste pom. Eu vă spun ce informații am eu. Încercați să vorbiți cu responsabilii, cei care conduc circulația.

Jurnalist: Dumneavoastră sunteți director CFR Călători și oamenii aceia erau blocați. Nu s-a găsit o variantă? Au stat 30 de copii 8 ore, abandonați în câmp.

Ovidiu Vizante, director CFR: Cred că e impropriu să spuneți abandonați când toți directorii CFR Călători au încercat să găsească o soluție. Încercați dumneavoastră să găsiți la ora aceea soluții! Încercați să găsiți transbordare la ora 00:00, la 1.000 de călători, câți sunt într-un tren.

Jurnalist: Pai nu trebuie să găsesc eu, dumneavoastră sunteți în funcție!

Ovidiu Vizante, director CFR: Eu sunt în funcție, eu iau deciziile. De ce trebuie să veniți dumneavoastră să îmi spuneți ce trebuia să fac dacă vă spun că nu se putea face?

Jurnalist: Deci nu se putea face nimic pentru acei oameni? Au primit apă măcar?

Ovidiu Vizante, director CFR: Vor primi când ajung la București!

Jurnalist: După 8 ore?

Ovidiu Vizante, director CFR: Da, dumneavoastră căutați senzaționalul… Mulțumesc! La revedere!

Directorul CFR a închis telefonul când i s-a cerut să dea o explicație pentru care 30 de copii au fost blocați o noapte întreagă într-un tren, în mijlocul câmpului.

Citește integral pe Antena 3

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

26 comentarii

  1. Domnu’ director este cam nervos, poate ar trebui sa mearga acasa si sa nu se mai intoarca!
    PS. Ma scuzati, dar a ajuns rau G4media daca citeaza si da link catre Latrina3!

    • Vis-a-vis de citare, chiar daca sufleteste sunt de acord cu tine in privinta latrinei, in jurnalism nu se e corect sa dai o informatie fara citare. Daca discutia relatara s-a petrecut la latrina, aia e, te tii de nas si dai, pentru ca omul, in cazul asta, de exemplu, chiar trebuie sa stie atitudinea directorului cfr…

    • Se vad rezultatele invatamantului de dupa revolutie, in care nimeni nu mai invata nimic, nimeni nu mai respecta programul si examenele nu mai sunt examene.
      Mecanicii de locomotiva se fac la niste scoli particulare pe care le absolvi daca dai spaga.
      Proiectant in constructii esti daca dai spaga cui trebuie. La fel cu toate autorizatiile si permisele. Ce a lasat ceausescu a inceput sa se termine. Incep sa se vada rezultatele a ce au construit cei de dupa.

    • Ăștia de acum nici măcar o grindă pe un pod amărât, ca ala din Teleorman,
      nu mai sunt în stare să o pună!

  2. CFR trebuie desfintat!

    • Nu CFR trebui desfintat. Niste oameni din conducere trebuie demisi.

    • Puțină gramatică prinde bine:desființat este corect!
      Domnul director nu avea copii în tren! din păcate pt.acei copii,victimele nesimțirii!

  3. Colegu’, jurnalistul trebuie sa puna intrebari, iar tu trebuie sa gasesti solutii si sa raspunzi la intrebarile jurnalistilor. Este sinplu. Jurnalistii nu trebuie sa gaseasca solutii. Asa e meseria lor. Fiecare cu meseria lui. Repet, matale gasesti, raspunzi la intrebarile jurnalistilor, iar jurnslistii ne informeaza pe noi, sa te invatam pe matale ce trebuie sa faci. Acum stii?

  4. Am fost și eu blocat în tren pe ruta București, 3 ore, nu 9, iar un prieten 4 ore, la câteva zile pe aceeași rută. Pe lângă asta, s-a defectat aerul condiționat în vagonul de cls. I-a. Deci știu că sunt execrabile condițiile CFR. Totuși, aceste dialoguri făcute de jurnaliști, nu sunt menite să obțină informații, ci mai mult să tensioneze, să enerveze interlocutorul, după care să ajungem la aceeași concluzie, dom’le, nu se mai poate cu ăștia, demisia. S-au perindat zeci de directori și miniștri, dar e tot mai rău.
    Jurnalistul nu ar trebui să se enerveze și să facă pe moralistul, pe mine mă interesează să aud ce are de spus oficialul (indiferent cât de incompetent e), ca să înțeleg varianta lui. Mă ajută, după ce am așteptat cu orele într-un vagon defect? Nu prea. Dar fără dialog nu se rezolvă nimic, lucru care se vede de ani buni de lupte surde pt o bucată de ciolan și tot felul de bețe în roțile coalițiilor și așa mai departe. Să nu ne mirăm că suntem unde suntem!

    • Bine zis!

    • Ma bucur ca apar pareri constructive. Ajunge cu dezbinarea. Osul la treaba fiecare! Jurnalismul acesta demolator a distrus domenii intregi de activitate. Ma gandesc de exemplu la loviturile date ani de zile antrenorilor echipei de gimnastica a Romaniei si gimnastilor si iata cum dintr-un domeniu in care excelam am ajuns inexistenti. Asa ca va rog nu mai hraniti jurnalismul de scandal. Pur si simplu fiti selectivi intr-un mod pozitiv cu articolele pe care le cititi !

  5. Profesionistii la lucru. Eu recunosc ca nu sunt capabil sa gasesc o solutie imediata la o astfel de criza, dar nici nu am rang de mare specialist si nu sunt nici director de cai ferate nationale, deci nici nu-mi iau cașcaval cat isi ia acest domn. Asa că cred că logic ar fi sa-si ia in p m diplomele si pozele de pe biroul ala de director si sa se care unde o vrea daca nu e capabil sa duca o asa corvoada. Adevarul e ca foarte multi directori de pe la noi sunt directori doar in ziua de salariu, nu si in restul timpului cand ar trebui sa administreze cate ceva.

  6. Dar Drulaul ce zice, ce va face pe viitor pentru a evita astfel de incidente???

  7. Domn director , dar de plan de rezerva in astfel de situatii ati auzit ?
    Stiti ca stati pe un morman de fier vechi la cfr , faceti planuri de rezerva domn director .
    Dar la cat sunteti de prastie astia de la stat nu ma astept sa intelegeti ce am scris mai sus .
    Niste parasute .

  8. Se vad rezultatele invatamantului de dupa revolutie, in care nimeni nu mai invata nimic, nimeni nu mai respecta programul si examenele nu mai sunt examene.
    Mecanicii de locomotiva se fac la niste scoli particulare pe care le absolvi daca dai spaga.
    Proiectant in constructii esti daca dai spaga cui trebuie. La fel cu toate autorizatiile si permisele. Ce a lasat ceausescu a inceput sa se termine. Incep sa se vada rezultatele a ce au construit cei de dupa.

    • De acord. Incep sa se vada rezultatele PSD, PNL, UDMR, ca ei au fost la guvernare mereu, intr-o forma sau alta. See what I did there?

  9. Clanul lui lucrează tot la stat?

    Sau în privat la o firmă abonată la contracte cu statul?

    În CFR sunt veritabile clanuri extrem de bogate şi CFR se plânge că nu sunt bani.

    OARE ÎN BUZUNARELE CUI DISPAR BANII CFR?????????

    Avem pe unii putred de bogaţi „conducând” instituţii aflate în colaps şi DNA ce păzeşte? ANI? DIICOT?

    Ce tupeu are acest vătaf incompetent!

    • Nu va mai faceți iluzii ,tara este condusă intenționat de :incompetenți,hoți,lași ,trădători ,s.a.m.d,pentru a fi mai ușor de jefuit și înstrăinat.Special sunt promovate non valorile.

  10. Direct demisia. Fara alte discutii

  11. Niște neterminat în fruntea tuturor instituțiilor și societăților de stat! Nu au proceduri și mecanisme bine definite de intervenție la orice oră din zi și din noapte! O țară eșuată din toate punctele de vedere prin care circulă liber 1/2 tona de cocaina! Aici am ajuns!

    • Drula nu si-a ales bine oamenii sau nu a reușit sa-i schimbe pe cei existenți si incompetenți sa facă reforme. Acum suporta consecințele grelei moșteniri!
      Cum a ajuns CFR sa aibă datorii de sute de milioane de euro?
      Câte milioane de euro au dat la firmele de consultanta? Pentru ce?
      Proceduri din astea orice expert respectabil trebuia sa stie sa implementeze! Detaliam mai multe la alt articol tot pe tema asta.
      Ce costuri suportate din fonduri publice au cu managementul + CA si cu consultanta contractata si ce rezultate?

      Cât despre celălat subiect – aia e treaba M.A.I !

  12. Se mai facea atata caz daca in tren ar fi fost majorotatea adulți, poate chiar unii batrani?
    Nuuuu…. Astia pot sa crape, nu conteaza viata si siguranta lor. Si nici banii dati pe o calatorie de cosmar.