Home » Romania Digitala » Digitalizare la ANAF: Heiuș vrea ca chatbot-ul care va înlocui operatorii-call center să fie funcțional din 2024

Digitalizare la ANAF: Heiuș vrea ca chatbot-ul care va înlocui operatorii-call center să fie funcțional din 2024

Digitalizare la ANAF: Heiuș vrea ca chatbot-ul care va înlocui operatorii-call center să fie funcțional din 2024
Sursa foto: ANAF/Facebook
Ascultă articolul

Lucian Heiuș, șeful Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) a declarat în cadrul conferinței CursDeGuvernare că chatbot-ul care va răspunde la întrebările cele mai frecvente alea contribuabililor ar putea fi funcțional la jumătatea anului viitor.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Șeful ANAF a declarat că chatbot-ul va înlocui operatorii de call-center și va fi un proiect bazat pe machine learning: chatbot-ul va învăța din întrebările care sunt puse ANAF și va răspunde automat și unitar.

Potrivit CursDeGuvernarea, Lucian Heiuș spunea că speră ca chatbot-ul să devină funcțional la jumătatea anului viitor, proiectul fiind ”stabilit, aprobat și finanțat”.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole