Home » Articole » Dan Costescu, fost ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș, numit șef la CFR Călători. El își propune să crească numărul de vagoane la peste o mie

Dan Costescu, fost ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș, numit șef la CFR Călători. El își propune să crească numărul de vagoane la peste o mie

23 ian. 2020
Dan Costescu, fost ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș, numit șef la CFR Călători. El își propune să crească numărul de vagoane la peste o mie
Ministrul Transporturilo, Dan Costescu, in vizita de lucru pe santierele de pe autostrada A3,Transilvania, pe tronsonul Sebes - Turda, Loturile 1, 2, 3 si 4. Inquam Photos / Mircea Rosca
Ascultă articolul

Compania feroviară de călători are de astăzi un nou director general. Dan Costescu, fost ministru în cabinetul condus de Dacian Cioloș, îl înlocuiește pe controversatul Valentin Dorobanțu, care s-a aflat la șefia CFR Călători din martie anul trecut. Dan Costescu a precizat că și-a propus ca obiective creșterea numărului de vagoane de la circa 850 în prezent la peste o mie și reintroducerea trenurilor Intercity, la care CFR Călători a renunțat încă din 2014.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Dan Costescu a mai ocupat în trecut funcții cheie în companii sau instituții din domeniul feroviar. A reprezentat CFR în Comitetul Director B12, din cadrul European Railway Research Institute, Olanda (1995-2001). A fost, pe rând, director executiv al Autorităţii Feroviare Române (1998-2000), director fondator al Centrului de testare şi cercetare feroviară (2001-2003) şi director Afaceri Internaţionale în compania Karsdorfer Eisenbahn GmbH (2002-2004), preşedinte al Consiliului de Administraţie şi director general al companiei Romvag SA Caracal (2002-2004), director general al Sistematic Engineering (2004-2015).

În perioada martie-noiembrie 2015 a condus CFR SA, compania care are în administrare infrastructura feroviară, iar între noiembrie 2015 și iulie 2016 a fost ministrul Transporturilor în  guvernul condus de Dacian Cioloș.

Foto: Inquam Photos / Mircea Roșca

Comentarii
  • Aveti ce votati.

    Va folosi metoda patentata de Iisus.

  • Care ar fi avantajul de a introduce Intercity pe Bucuresti – Cta?
    Aceleasi 2 ore de calatorie, acelesi gfarnituri, probabil cu 20 de lei mai scump?
    La 3 perechi de trenuri Intercity pe zi, 100 de zile max in sezon: 600 de garnituri cu 5 vagoane pe sezon, 3000 de vagoane cu 75 de calatori in medie… adica aprox 230,000 de calatori x 20 de lei = 1,000,000 EUR / sezon venit aditional. Se cumpara un vagon din banii acestia?

  • cum pi.da masii a ajuns asta iarasi sef ??? Nu era vorba ca aducem oameni noi competenti , mai PNL-ule ??? Hai, ca nu mai vreau sa ma enervez……….

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole