G4Media.ro

Dan Costescu, fost ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș, numit șef la…

Ministrul Transporturilo, Dan Costescu, in vizita de lucru pe santierele de pe autostrada A3,Transilvania, pe tronsonul Sebes - Turda, Loturile 1, 2, 3 si 4. Inquam Photos / Mircea Rosca

Dan Costescu, fost ministru al Transporturilor în guvernul Cioloș, numit șef la CFR Călători. El își propune să crească numărul de vagoane la peste o mie

Compania feroviară de călători are de astăzi un nou director general. Dan Costescu, fost ministru în cabinetul condus de Dacian Cioloș, îl înlocuiește pe controversatul Valentin Dorobanțu, care s-a aflat la șefia CFR Călători din martie anul trecut. Dan Costescu a precizat că și-a propus ca obiective creșterea numărului de vagoane de la circa 850 în prezent la peste o mie și reintroducerea trenurilor Intercity, la care CFR Călători a renunțat încă din 2014.

Dan Costescu a mai ocupat în trecut funcții cheie în companii sau instituții din domeniul feroviar. A reprezentat CFR în Comitetul Director B12, din cadrul European Railway Research Institute, Olanda (1995-2001). A fost, pe rând, director executiv al Autorităţii Feroviare Române (1998-2000), director fondator al Centrului de testare şi cercetare feroviară (2001-2003) şi director Afaceri Internaţionale în compania Karsdorfer Eisenbahn GmbH (2002-2004), preşedinte al Consiliului de Administraţie şi director general al companiei Romvag SA Caracal (2002-2004), director general al Sistematic Engineering (2004-2015).

În perioada martie-noiembrie 2015 a condus CFR SA, compania care are în administrare infrastructura feroviară, iar între noiembrie 2015 și iulie 2016 a fost ministrul Transporturilor în  guvernul condus de Dacian Cioloș.

Foto: Inquam Photos / Mircea Roșca

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Va folosi metoda patentata de Iisus.

  2. Care ar fi avantajul de a introduce Intercity pe Bucuresti – Cta?
    Aceleasi 2 ore de calatorie, acelesi gfarnituri, probabil cu 20 de lei mai scump?
    La 3 perechi de trenuri Intercity pe zi, 100 de zile max in sezon: 600 de garnituri cu 5 vagoane pe sezon, 3000 de vagoane cu 75 de calatori in medie… adica aprox 230,000 de calatori x 20 de lei = 1,000,000 EUR / sezon venit aditional. Se cumpara un vagon din banii acestia?

  3. cum pi.da masii a ajuns asta iarasi sef ??? Nu era vorba ca aducem oameni noi competenti , mai PNL-ule ??? Hai, ca nu mai vreau sa ma enervez……….