G4Media.ro

Cum arată orașul viitorului construit de Toyota. Producătorul nipon va testa în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. La ei face, normal.
    La noi Toyota e reprezentata de scursuri, motoare cu probleme cunoscute international dar nerecunoscute de ei la noi sa ne despagubeasca.
    Cireasa de pe tort: evaziune fiscala despre care nu mai scrie nimeni dar despre care noi vrem sa stim:

    Politia face 53 de perchezitii in Bucuresti si 22 de judete intr-un dosar cu prejudiciu de 29 mil. euro. Sunt ridicate documente si de la reprezentantele Mercedes si Toyota – surse
    http://mobile.hotnews.ro/stire/22038539

    • Și un comentariu de pe hotnews:
      „sefii gruparii sunt ofiteri de politie economica sau finii lor,functionari din ministerul de finate ,anaf sau finii lor,fosta securitate sau fii si finii lor.
      Toate afacerile astea cu sume mari, raspandire mare si volum mare de documente se fac numai sub o acoperire garantat de politie sau doi si un sfert.In fapt ste greu sa mai faci o diferenta intre doi si un sfert si infractori.Ei pretind ca isi fac firme si intra in fenomenul infractional ca sa culeaga date dar in fapt chiar produc infractiuni.Totul este coordonat de ofiteri superiori din politie sau finii lor.”

  2. Ce postac activ, si despre Toyota a gasit de spus ceva „de bine” !
    Doar Dacia face motoare bune, restul doar asupresc „românii adevărați”

    • N-ai inteles. Nu e vorba despre mine ci despre noi.
      Uite de pe un forum… mi-ar placea sa stiu ca membrii unui forum sunt uniți si nu dezbinați de interesele altora, ca în partide…
      „Ai dat si tu o cautare pe google inainte de a o cumpara? Ai fi vazut o multime de probleme ale motoarelor diesel pe RAV4 in special cele CAT de 170 cai parca. Eu am intrebat inainte de a cumpara masina sotiei iar sfatul mecanicului de la Toyota Pipera a fost transant,”Ia-ti pe benzina”.Asa am si facut si acum sotia ajunge la 50.000(2 ani) fara nici cea mai mica problema,ulei,filtre,revizii…paie si bataie !!
      Imi pare rau pentru patanie, am patit-o si eu acum 7-8 ani cu un Freelander 1,8 benzina fara sa fac un studiu pe net.M-am fript si m-am invatat minte,cauta pe net problemele modelului si dupa aceea ia decizia cumpararii.”

    • Daca ai fi o firma serioasa, în Romania, nu ai vrea sa știi de problemele clienților?

    • În ziua de azi s-a aflat ce e ăla ‘articol comandat’, sau reportaj comanda pentru tv sau top-uri care trebuie sa fie ca doar e marketing si e loc pentru toți.
      Până si sondajele cu parerile clientilor sunt ‘comandate’ pentru a iesi ce trebuie. Pe „frustrați” cum îi numesti tu nu-i asculta nimeni.

      ProTV care e un reper in media emite reportaje la comanda la greu… inclusiv pentru firme ale statului gen Registrul Auto Român. Ca să dea bine.

    • Există numeroase articole comandate pentru marketing, evident acesta este o reclamă pentru Toyota.
      Dar mașinile Toyota sunt statistic fiabile, experiența ta personală nu schimbă acest fapt.
      În al doilea rând nu pot controla cei din Japonia tot ce face importatorul din România, personal am lângă mine o reprezentantă Toyota ilegală, care vopsește mașini între case, încălcând normele urbanistice. Au fost numeroase reclamații, au „rezolvat” româneste, cu mită.

      Însă calitatea mașinilor Toyota este indiscutabilă, aceste aprecieri se fac statistic, la întreaga planetă, nu pe incidente izolate

    • Poate ar trebui definita prin lege „franciza” cu specific românesc. Sa putem ști ce e marketing al producatorului (spoiala la noi) și ce cade sub incidența importatorului autohton. Cei de la RAR au probleme sa-și înteleaga propria OUG 82/2000 modificata apoi în Parlament – atunci când ajungi sa intelegi ceva dispare distractia.
      Poate au nevoie de ajutor specializat

  3. La noi Toyota a testat viața alaturi de hoți… auzi, roboți