
Cum arată haosul de pe aeroporturi din cauza lipsei de personal. Experiența unui român care a zburat de la Frankfurt la Otopeni și a rămas fără bagaje / La biroul de bagaje pierdute nu era nimeni
Întârzierile de pe aeroporturile din Europa au devenit un loc comun. Noi scene tensionate au avut loc, marți seara, pe aeroportul Otopeni, după ce mai mulți pasageri ai unor curse Fraknfurt – Otopeni și Munchen – Otopni au ajuns cu întârziere și, în plus, li s-a comunicat să s-au pierdut bagajele, dar la biroul de bagaje pierdute nu era nimeni.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Un număr de 957 de zboruri (aterizări şi decolări) au înregistrat în intervalul 30 iunie – 6 iulie întârzieri mai mari de 30 minute pe Aeroportul Henri Coandă, iar 56 de curse au fost anulate de companiile aeriene care ar fi trebuit să le opereze, potrivit datelor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).
Redăm mai jos integral relatarea transmisă de un cititor G4Media.ro:
”Decolarea din Frankfurt spre Otopeni a avut, marți seara, o întârziere de o oră. Pilotul a anunțat că este vina lipsei de personal din aeroport și încărcatul bagajelor în cală a durat mai mult decât de obicei. Ajuns în Otopeni, pe monitorul de informații de la banda numărul 1 au fost afișate două zboruri, Frankfurt-Otopeni și Munchen-Otopeni.
Pe banda respectivă au început să vină bagajele de cală, estimez aproximativ 50-60 de genți de voiaj după care banda s-a oprit. În zonă erau câteva zeci de persoane care așteptau bagajele. După 15-20 minute a apărut un angajat al aeroportului care ne spunea să nu mai așteptam, că nu mai sosesc bagaje.
Oamenii care așteptau bagajele au început să discute între ei, unii venind din Frankfurt, ceilalți din Munchen. Mulți dintre ei întrebau cine raspunde sau cine poate oferi detalii. Cum nu exista personal în zonă, nu avea cine să răspundă. După aproximativ 30 minute a sosit un alt angajat al aeroportului care a spus că nu este vina lor, că sigur bagajele le-au pierdut cei din Germania. Angajatul a mai spus că nu mai vor veni alte bagaje și că oamenii stau degeaba acolo.
În acel moment câțiva români au început să înjure. Alte persoane întrebau în limba engleza cine vă raspunde pentru situație și cine dintre angajații aeroportului Otopeni poate oferi detalii. Angajatul a spus că nu știe și că doar a venit să anunțe situația.
La un moment dat s-a format o coadă la un birou aflat la câțiva metri de banda numărul 1 pentru bagaje de cală, pe care scria „Lost and found” (bagaje pierdute și găsite). Biroul era deschis, înăuntru erau mai multe genți dar nicio persoană. Oamenii au crezut că sunt bagajele lor și au început să caute.
Pe ușă era afișat un număr de telefon de contact,la care nu răspundea nimeni. După aproximativ 10 minute, un angajat al aeroportului a venit la ușa biroului și le-a spus oamenilor că nu sunt bagajele din zborurile Frankfurt și Munchen, că multe s-au pierdut și că sunt doua opțiuni: să aștepte la coadă până apare un angajat al aeroportului pentru a completa un formular sau să ia detaliile de contact ale companiei Lufthansa de pe o coala A4 lipită pe ușa și să facă o reclamație online.
Apoi a plecat, spunând că nu el este responsabil cu primirea reclamațiilor și că nu cunoaște alte detalii. Câteva persoane, vizibil iritate de situație, au înjurat în limba romană, în timp ce alți oameni întrebau în limba engleza ce anume a spus bărbatul, cerând romanilor să le traducă informațiile.
Majoritatea oamenilor din zona biroului au fotografiat datele de contact ale companiei și linkul unde se depun reclamații în timp ce aproximativ 15 persoane au format o coadă pentru a așteptă personalul aeroportului.”
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
6 comentarii