G4Media.ro

Continental extinde restructurările care ar putea afecta 30.000 de posturi din întreaga…

Continental extinde restructurările care ar putea afecta 30.000 de posturi din întreaga lume

Producătorul german de anvelope şi componente auto Continental AG a anunţat marţi că intenţionează să îşi reducă costurile cu peste un miliard de euro pe an până în 2023 şi să extindă un program de restructurări care ar putea afecta până la 30.000 de posturi din întreaga lume, transmite Bloomberg, citată de Agerpres.

Aproximativ 90% dintre măsurile de restructurare vor fi implementate până în 2025, a precizat Continental, adăugând că operaţiunile din Germania vor fi serios vizate, în condiţiile în care aproximativ 13.000 de posturi vor fi mutate în alte zone sau eliminate.

Industria auto se confruntă cu cea mai mare criză din ultimii 70 de ani iar furnizorii de componente sunt „deosebit de afectaţi”, a declarat directorul general de la Continental, Elmar Degenhart. Potrivit acestuia, grupul a decis să se concentreze pe „competitivitate maximă la toate locaţiilor şi un accent pe zonele de creştere”.

Pe lângă efectele pandemiei de Covid-19, industria auto este presată şi să investească în noi tehnologii pe măsură ce era motoarelor cu combustie internă se apropie de sfârşit iar serviciile de car-sharing reduc cererea de noi autoturisme.

Grupul Continental a demarat deja un amplu proces de restructurare anul trecut, când economia mondială a încetinit iar producţia de autovehicule a scăzut. Însă planul iniţial destinat restabilirii marjelor operaţionale, care viza eliminarea a 20.000 de posturi din întreaga lume, a devenit insuficient în contextul pandemiei de coronavirus.

Toate cele 5 divizii Continental sunt reprezentate în România. Continental deţine şapte unităţi de producţie şi patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Braşov şi Iaşi. Continental avea la finalul anului 2018, peste 20.000 de angajaţi în România, din care o treime erau ingineri şi informaticieni în centrele de cercetare şi dezvoltare.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Un gigant cu picioare de lut! Cand au venit in romania dadeau salarii de mizerie, gen 2-300 euro net per luna, pt finctii de ingineri, norma intreaga!!!

    Astia sunt ca nomazii cu cortul!!! Acum se pare ca isi cam muta corturile… Asta e capitalismul nemtesc!

    • Adaugă micromanageri, proiecte care dau un bară din lipsă de talente (pre mari pentru a fi atrăgători) și de fapt o industrie care se bazează numai pe relații cu alte firme, sprijinită de toate guvernele. Industria auto, așa cum este astăzi, trebuie să dispară. Nobilitatea se poate face și cu alt tip de vehicule, electrice și ușoare, fără costurile de acum.

  2. Externalizarea productiei.
    Cea mai moderna forma de subjugare si exploatare a raselor inferioare.
    Da, m-am exprimat corect.
    Totul se datoreaza snobismului nostru.
    Vrem produsul cutare, pentru ca este mai bun si e facut de cutare si ca „se poarta”.
    Ne-au si ne-am transformat in niste legume la nivelul gandirii critice.

  3. Oare mai fac angajari?

    • @Andrei B. Iti depun din nou CV-ul. Te scot si de data aceasta din vagauna aia de Deta…