G4Media.ro

Context.ro: AUR a declarat zero lei cheltuiți în online, dar internetul abundă…

Sursa foto: Facebook.com / George Simion

Context.ro: AUR a declarat zero lei cheltuiți în online, dar internetul abundă în publicitate electorală pentru George Simion

Partidul extremist AUR a declarat oficial că a avut zero lei cheltuieli în campania prezidențială în mediul online și în presă, deși George Simion plătește pentru sponsorizarea postărilor pe platformele Meta, partidul rulează reclame prin Google Ads, scrie Context.ro.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

Context.ro a descoperit că multe site-uri publică materiale de promovare electorală comandate de AUR.

Anul trecut, Autoritatea Electorală Permanentă a sesizat procurorii în cazul lui Călin Georgescu pentru o situație similară, acum AEP nu a răspuns solicitărilor Context.ro.

În timp ce AUR a declarat la AEP că nu a plătit niciun leu în online sau către presă pentru promovare electorală până la 24 aprilie, pe mai multe site-uri de știri sunt publicate materiale publicitare politice, atât bannere, cât și articole. Printre acestea, se numără Realitatea Net, R3Media, ActiveNews, EcoPolitic, dar și site-uri de știri locale, precum Replica Online, Exploziv News24, Ziua de Constanța sau Jurnalul Giurgiuvean.

De asemenea, pe site-ul Hotnews sunt publicate materiale de publicitate electorală pentru George Simion. Reprezentanții Hotnews nu au răspuns apelurilor reporterului Context.ro pentru un punct de vedere.

Redacția Jurnalul Giurgiuvean a confirmat pentru Context.ro că în vederea publicării materialelor electorale a fost încheiat un contract cu organizația locală a partidului AUR.

Totodată, pagina de Facebook a lui George Simion a rulat postări sponsorizate în valoare de aproximativ 15.800 euro, în ultimele 30 de zile, potrivit rapoartelor Meta.

De asemenea, prin Google Ads, Partidul Alianța pentru Unirea Românilor a avut cheltuieli cu reclame politice în valoare de peste 18 mii de euro între 4 și 28 aprilie.

Materialele promovate prin intermediul sistemului Google Ads se adresează atât românilor din țară, în special vârstnicilor, cât și românilor din diaspora.

Și pe contul oficial de TikTok al candidatului George Simion sunt postate clipuri marcate ca publicitate politică, care, de regulă, sunt realizate în baza unui contract, potrivit unui raport al organizației Expert Forum (EFOR) publicat recent.

Citește investigația integrală pe Context.ro.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Ce sa mai…asta vor romanii
    O persoana cu gura mare dar care nu a facut NIMIC si nu are NICI VIZIUNE
    #RomaniaNormala
    #Ciolaniada
    !Atentie la DEFICIT!

  2. au inventat cateva site-uri de stiri …

  3. Aceiași schema a ” indianului” cu cea a piticului atomic, bani strecurați la negru pe online prin intermediari!

  4. Ei sunt deasupra legii. Durerea în cot față de orice regulă trebuie inoculată dint imp. Concomitent țipăm de dictatură, de opresiune și de necesitatera luptei pentru democrație. Ei și democrația..

  5. Daca era Toni Grebla la conducere nu ar fi permis asa ceva

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.