Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Una din două firme din România care cumpără soluții software de digitalizare a business-ului, fără a accesa servicii adiacente, nu le va utiliza niciodată sau vor abandona utilizarea acestora după mai multe încercări nereușite, potrivit unei analize realizate de compania de tehnologie DigiSinergy. În lipsa personalului calificat, firmele nu sunt în măsură să gestioneze transformarea proceselor actuale, pentru a putea integra aplicații de digitalizare.
În același timp, 30% dintre companiile analizate folosesc aplicațiile de digitalizare cumpărate la o capacitate infimă, de numai 10%. În lipsa analizei de business, în cadrul căreia se stabilesc funcționalitățile și limitele soluțiilor achiziționate, companiile nu sunt în măsură să facă legătura între diverse funcționalități ale aplicațiilor și nevoile lor.
„Companiile din România se familiarizează cu digitalizarea și înțeleg că își pot transforma modelul de business dacă utilizează instrumente și tehnologii. Ne aflăm însă într-o etapă incipientă, unde prea puțini manageri și factori decizionali știu că digitalizarea nu se rezumă la achiziția unei aplicații, a unui soft. În digitalizare, one size does not fit all.
Citește integral pe economedia.ro