G4Media.ro

Coca-Cola, mesaj anti-referendumul pentru familie: ”Noi nu vedem nici o diferență”

Coca-Cola, mesaj anti-referendumul pentru familie: ”Noi nu vedem nici o diferență”

Coca-Cola România a postat pe pagina de Facebook o imagine cu trimitere clară la referendumul pentru familia tradițională. În imagine sunt vizibile șase sticle de suc aranjate într-un mod sugestiv, câte două, ca și cum ar fi un cuplu. Pe primul „cuplu” de sticle apare nume distincte „Coca” și „Cola”, pe al doilea apar același nume „Coca” și „Coca”, iar la al treilea „Cola” și „Cola”, scrie PaginadeMedia.ro.

Mesajul care însoțește fotografia este „Noi nu vedem nicio diferență”, fiind însoțit de hashtag-ul #samefeeling.

Postarea s-a viralizat rapid pe rețeaua de socializare și a strâns un val de reacții din partea utilizatorilor. În câteva ore a adunat peste 2.100 de share-uri și peste 4.000 de like-uri, mai notează pagina citată.

Postarea a primit sute de comentarii pozitive, dar și unele de respingere. Administratorii paginii i-au răspuns unui comentator, scriind că ”Am dorit să vă împărtășim câteva lucruri în care credem. Postarea exprimă o idee simplă: indiferent de naționalitate, rasă, religie, orientare sexuală, limba vorbita, hobby-uri sau opinii, oamenii trăiesc și se bucură la fel de momentele importante din viața lor. Iar Coca-Cola este pentru și despre ei”.

Vezi mai jos postarea Coca Cola pe Facebook:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

26 comentarii

  1. Felicitari @Mihaescu pentru curajul imens de a arata adevarata fata a cocacoala! Speram sa nu fii sanctionat pentru puterea ta de a fi de partea valorilor traditionale si a arata cat de mare este efortul sorosistilor satanisti useristi de la cocacoala de a distruge statul de drept si eforturile poporului de a ramane in Șenghen, unde cu atat de mult efort am ajuns!

  2. Asistat iese din pestera sa de troglodit ca sa se mai cace un pic. Pofta mare maestre!

  3. Ia sa vedem ce-o sa iasa din chestia asta ?

    PS. Lui Nike i-a mers ! 😉

  4. Coca Cola este facuta din HEK293, HEK vine de la Human Embryonic Kidney cells iar 293 de la „al 293-lea experiment” de laborator in care un copil sanatos a fost in mod voluntar avortat si ale carui celule au fost recoltate si apoi clonate. HEK293 se gaseste intr-o groaza de mancare de tip fast food.

    Coca Cola ne da noua lectii de moralitate, ce sa zic

  5. Coca-Cola zero!

  6. Știe careva dacă e sănătos să bei 3 litri de Coca Cola intr-o singură zi ?

    • Nu pot sa cred că un om cu inteligenta ta este pt referendum! Așa reiese!

    • @Maniu,
      Nu, NU sunt de acord cu căsătoria celor de același sex, dar nici nu pot să nu remarc faptul că oamenii inteligenți ca tine se lasă antrenați in mascarada aceasta numită Referendum pentru Familie? Să explic:
      -in primul rând consider că Daddy și PSD- ul vor folosi această ocazie pentru a verifica buna fucționare a mașinăriei de fraudare a alegerilor (se apropie doar alegerile Prezidențiale)
      precum și eficiența primarilor PSD in a aduna oamenii cu arcanul la vot;
      – in al doilea rând, consider că se incearcă dezbinarea noastră prin „apăsarea” pedalei emoționale;
      – apoi, știu din surse sigure că in orfelinatele din intreaga țara, cadrele didactice și supraveghetorii inchid ochii la abuzuri incredibile, in care orfanii mai mari îi abuzează in fel și chip pe cei mai mici ca ei, ajungându-se deseori și la abuzuri cu caracter sexual, așa că vă intreb: oare nu era mai indicat un referendum prin care să fie apărate drepturile copiilor abandonați ?
      NU SUNT DE ACORD CU CASĂTORIA ȘI SUB NICIO FORMĂ CU INFIEREA DE COPII DE CATRE CUPLURILE HOMOSEXUALE, dar nu pot să nu remarc faptul că ne aflăm intr-o situatie de genul : „Țara piere iar babele se peaptăna! „….!

    • Corectare: piaptăna

    • @Maniu: Dacă te însoțești cu inteligența, la un moment dat vei pune la îndoială rânduiala lumii. Dacă te vei continua, vei ajunge să îi afli rostul.

    • Corectare: „vei continua”.

    • Iar acum referitor la reclama Coca Cola: Chiar e musai să nu mai apreciem nici macat o reclamă bine gândită, doar pentru că suntem de altă părere?

    • Inteligența reclamei da, o apreciez. Produsul nu-l apreciez, însă, deloc, iar mesajul pe care-l transmite reclama e în ton cu produsul: Nu e pentru mine.

    • E bine gândită și bine țintită. Prinde în plasă mulțime de open-minded, făcându-i să cumpere veseli un produs toxic – și nu doar la lichidul în sine mă refer, ci și la un anumit spirit care vine la pachet. De inteligență nu duc lipsă supușii tăi, Scaraoțchi, și nici de capacitatea de a seduce.

    • @Prietene,
      Adică ești de părere că o astfel de reclamă poate fi gândită doar in laboratoarele diavolului?
      Dar spune-mi te rog, despre laser, sau despre fisiunea nucleară cam ce părere ai, crezi că mi-am băgat tot Întunecimea mea coada?

      @Maniu,
      Te rog să mâ scuzi, dar in timp ce-ți citeam replica, aveam și o discuție aprinsă cu un „indecis”, inamic declarat de-al lui Dragnea, dar care nu era de convins că toata tărășenia cu Referendumul e doar o mascaradă menită să ne dezbine…!
      Dar totuși nu ințeleg cum ai ajuns d-ta la concluzia ca aș fi pentru Referendum, ghidându-te doar dupa „setea” mea…?

    • În ce privește fisiunea, cu siguranță. Dar nu în sensul existenței ei, căci Josimea ta nu poate face ca ceva să existe, no offence. Scopul în care este ea folosită, însă, îl devoalează pe cel care inspiră acea folosire. Bine, îmi dau seama că ceea ce susțin nu are sens decât pentru cei care cred în existenta ta și nu știu dacă te numeri printre ei…

  7. Drept care, eu voi trece pe Pepsi ?

  8. Nu pot face nimic. Oricum nu beau mizeria asta de Coca Cola pt ca nu este sanatos. Dar daca as fi baut, treceam pe altceva. Sa isi mute propaganda LGBT in Vest unde tine.

  9. Noi vedem, Raul și prostia celor de cola, care cred ca pot opina despre orice! Recomand cola numai celor progresisti,neocomunisti,celor standardizati… spălați la cap cu c.. A

  10. Reclama nu este deloc inteligenta. Este doar o idee ordinara, promovata cu tinta pe o nisa creeata articificial si temporar, de opinii diferite ale societatii.
    Cei care nu vad diferenta intre sticlele de bautura, au dreptate sa nu o vada. Pentru ca diferenta nu exista. Dar diferenta intre oameni exista. Si cei care nu o vad sunt bolnavi. Sugestia de a asimila oamenii unor sticle de bautura dulce, prinde doar la cei care au trecut prin scoala si prin viata ca basina prin chiloti.