G4Media.ro

CNAIR: Porr Construct, desemnată câştigătoare pentru proiectarea şi execuţia secţiunii 4 a…

CNAIR: Porr Construct, desemnată câştigătoare pentru proiectarea şi execuţia secţiunii 4 a Autostrăzii Sibiu-Piteşti, în lungime de 9,8 kilometri. Valoarea contractului este de 1,6 miliarde de lei fără TVA

Porr Construct a fost desemnată câştigătoare pentru a proiecta şi executa secţiunea 4 a Autostrăzii Sibiu – Piteşti, segmentul Tigveni – Curtea de Argeş, a anunţat, vineri, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), într-un comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, valoarea contractului este de aproape 1,679 miliarde de lei, fără TVA.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru „Autostrada Sibiu – Piteşti, Secţiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeş”, în lungime de 9,86 km, în conformitate cu prevederile contractului de proiectare şi execuţie.

Astfel, în cadrul proiectului vor fi realizate mai multe lucrări de artă având o complexitate ridicată: construirea a 12 poduri, pasaje şi/sau viaducte, cu o lungime medie de 230 de metri., dintre care cel mai lung fiind Viaductul de la km. 84+341, în lungime de 630 de de metri; construirea unui Tunel în lungime de 1.350 de metri, în zona de traversare a dealului Momaia, judeţul Argeş.

„În perioada următoare, după îndeplinirea termenelor legale privind formularea contestaţiilor, precum şi după soluţionarea eventualelor contestaţii/ plângeri formulate în cadrul prezentei proceduri de atribuire, ofertantul câştigător va fi invitat la sediul CNAIR pentru semnarea contractului, odată cu finalizarea procesului de avizare a acestuia”, precizează compania de drumuri şi autostrăzi.

Durata contractului este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare şi 44 de luni perioada de execuţie a lucrărilor, iar perioada de garanţie a acestora este de 10 ani.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

13 comentarii

  1. Cum adica „lucrari de arta”?

    • Lucrari de arta : lucrari de mari proportii care se refera la completarea cailor de comunicatii , pentru traversarea raurilor, zonelor denivelate , precum si consolidarea fundatiilor cailor de comunicatii si a zonelor aferente (poduri , podete, viaducte–poduri peste vai fara ape — tuneluri , ziduri de sprijin , pereuri etc.).

  2. Cca 10 km de autostrada .
    Prin munți
    5 ani.
    Daca se semnează in septembrie 2021 se proiecteaza 16 luni adica pana in decembrie 2023.
    Si pana atunci nu se mai intampla nimic la acesti 10 km?
    Pentru ca de ar fi asa la acesti 10 km s-ar lucra începând cu2024 apoi pana in 2027!
    Cu întârzieri poate in 2028!
    10 km de autostrada!
    Dar celelalte tronsoane?
    Vor fi gata pana in 2030?

    • Conule esti praf. Nu e lucrare la campie. E prin munti. De cati ani se vorbeste de Sibiu – Pitesti?! Drula e venit de cateva luni si a deblocat proiectul, Cuc cat a fost la minister s-a jucat cu cucul.

  3. ce se-ntampla? studiile de fezabilitate unei lucrari de arta importante ..ia timp. dar de ce nu fac acest studiu pentru tot parcursul. 16 luni in sec 21 cand avem unelte sofisticate, automatizari, computere. nu se mai fac desene tehnice manual. pentru toate sectiunile 16 luni un timp rezonabil. pentru cea mai mica sectiune si nu neaparat cea mai complexa, nici 10 km se estimeaza 5 ani! extrem de mult. cu o regula de 3 simpla ne ies 15 ani pentru 30 km. unde mai pui ca eventual sectiunile, construite de parteneri diferiti, pot sa nu se imbine, mai bagam un an doi. pana vor termina toate sectiunile ne apuca 2050 si autostrada va fi un muzeu al prostiei tehnlogice. vor zbura deasupra ei calatori curiosi sa vada „operele inaintasilor” in masinile ..viitorului care bat la usa. noi vom fi doar oale si ulcele pline de bere, dintr-un vis cand urat cand frumos, ca o viata d om, n-asa nene Ianculi?

    • Contractul e pentru proiectare (PT+DE) si executie ceea ce nu e egal cu studiul de fezabilitate. Regula de trei-simpla nu se aplica aici, daca 10 km = 5 ani ceilalti 20 km se vor face cat de cat in paralel de alte doua firma (loturile 2 si 3 sunt in licitatie). Per total vei ajunge la 7-8 ani eventual, nicidecum la 30. Iar tehnologia te ajuta dar nu iti reduce drastic timpul de proiectare. Mai mult, proiectarea nu poate fi automatizata.

    • Turmentatu’ daca o femeie naste un copil in 9 luni, atunci 9 femei de cat timp vor avea nevoie?

  4. 40 milioane de euro/kilometru?pe bune?

    • 34.96 mil euro pe km.
      Si da, pe bune. E un cost fair pentru dificultatea traseului.

      Pe langa asta sunt banii lui Helmut, Sven si Pierre.
      Nu ai lui nea Gheorghe.
      Desi autostrada trece pe langa livada lui nea Gheorghe iar Helmut nu prea o sa se dea pe ea deloc.
      Deci da, posmagii sunt muiati deja.

  5. Aceeași firmă care reabilitează a2 București – Fundulea și a început să se strice deja ce au făcut ,nu are nici un an!

  6. ,,Durata contractului este de 60 de luni,”
    Bine că nu se exprimă în minute. Pasiunea pentru fastul găunos a inrobit societatea.

  7. Vrajeli de hastagisti!
    Ăștia sunt mult mai hoti și mai perversi decât pedeleprele peneliste, dar și decât baronii pesedisti!
    Dacă nu-i spulbera lumea repede, ne-o pun în jur iremediabil!
    Nu mai stati, în stradă contră usr+!
    La lada de gunoi a istoriei cu dementul ăștia cu figuri triste de sfinți importanți!