G4Media.ro

Cluj: Un mare proiect de reamenajare a Pieței Mărăști, pus în dezbatere…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. faceț’ mă Boace ceva cu Mărăștiul ăla că arată ca o budă nord Coreeană! :)))))

    • Hahahahahaha😂😂😂😂😂😂😂😁😂😂😂😂😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀😀

  2. Din nou PR-ul de la Cluj pentru prostit romanii, acu o vreme era alt proiect pentru acea zona (cu pasaje supraterane), an de an Boc prezinta desene si tururi virtuale

    Clujul anual are 1000 de copii fara locuri in cresele de stat, lumea trebuie sa se descurce

    Spitale ca Neurologie, CFR, ORL (partial), Pneumofiziologie arata ca in secolul 20, la Oncologie desi arata decent bolnavii sunt tratati ca vitele si trimisi la clinicile particulare

    Centura NU, legatura cu autostrada (Tureni A3) NU, parcuri noi NU, blocuri peste blocuri la suprapret

    Cei mai fericiti sunt acolitii finului lui Boc , presedintele consiliului judetean Tise si gasca lui de investitori imobiliari care are toate proiectele avizate pe banda rulanta

    • Piste pentru coana Udrea Biciclista lui boc ,nu?😁😃😅Pana sa stranute boc de cateva ori,intra udrea la parnaie pentru vreo 10 ani si se duce totul de rapa…

  3. „Finalizăm anul acesta studiul de fezabilitate”

    Păi după dezbaterea publică se mai pot adăuga chestii în studiul de fezabilitate sau se face unul nou?

  4. Astea sunt basme pt copii. Acolo este o benzinarie OMV cu teren concesionat pe 49 de ani. Boc si gasca nu mai stiu ce idei sa scormoneasca sa dea bine la hipsteri.

  5. Super. Daca se face cu viteza cu care se lucreaza si pe str. 21 Decembrie, atunci probabil voi putea si eu parca in acel parking peste cateva zeci de ani cand voi depune dosarul cu cererea de pensionare.

    • Mitul „Emil Bloc” începe să se destrame.
      Un primar al betoanelor, un primar al dezvoltatorilor, un primar al untold-ului si al blocurilor.
      Un mincinos. Cuplul Boc-Tișe este pt Cj ceea ce era cuplul mazăre-nicușor c.
      Toate povestile astea cu parcuri sunt abureli de presă. Aș fi curios cum ia g4 pe post de news asemenea „proiecte propuse spre consultare”.
      Cum au aflat de el? Whatever. Presa românească este parte a problemei și nu parte a soluției. Aceeași corupție, aceleași manipulari de cacao.

  6. Daca va uitati pe partea dreapta a desenului, acolo apare ceva bloc imens desi realitate in zona respectiva este o benzinarie si un Profi.
    Asadar, dispar cele doua?

  7. In Bucuresti 12 ani cu primari pesedisti s-a urmat politica ingramadirii de blocuri unul peste altul mostenita de la ceasca. Si niste puzuri ilegale cu dedicatie pentru mafie si interlopi.
    Si s-au trasat pe trotuare cu vopsea si niste ,,piste” de biciclete . In centru trebuie sa ai mare grija sa nu-ti rupi picioarele in dale sarite.
    Ah, si madame Firea si-a tras niste alveole direct in trotuar ca sa poata cobora din limuzina fix in fata intrarii.

  8. probabil s-a luat dupa Negoita la S3 cu parcarea de pe Decebal.
    Ar fi frumos oricum

  9. o laba trista a dlui primar sunt multe alte prioritati pt oras, reamenajarea a 500m de drum cu castigarea a 30% impadurire ca si latirea trotuarelor si plantarea a 4 copaci dar cresterea cu 30 % a blocajelor rutiere specialiattea casei, parca acum doi ani s-a terminat reamenajarea locului

  10. Imi e sila deja de Boc!!
    Atâtea piste de biciclete visează și le și face , doar c in Cluj nu e loc de prostii dinastea
    Bicicletele sunt vehicule și locul lor e pe strada, cine nu are curaj sa meargă le strada cu bicicleta, sa ia busul, ca și pe ala Boc îl ridica in slavi.
    Problema reala este ca acest oraș nu a fost gândit de când și a început el existența pentru asa ceva, străzile sunt înguste și nu ai unde sa faci.
    Sau faci ca Boc: iei câte o banda de la mașini și o dai la bicicliști asa cum e str Napoca (ceea ce nu e atât de rău la prima vedere), este o soluție de a “înverzii“ orașul ; problema apare iarna când bicicletele cam stau in cui și nu iese lumea sa folosească pistele și iau mașina. Atunci ce se întâmpla???
    Ne place sau nu, mașina este modul predominant de transport și asta nu se va schimba prea curând. Mai bine avem grija de drumuri, nu le ingustan , poate mai facem și câteva centuri sa decongestionam traficul.
    RUȘINE BOC PENTRU LIPSA DE INTERES FATA DE MAJORITATE!!