Home » Articole » CFR Infrastructură face reparaţii pe linia Gara de Nord – Otopeni pentru că „trenul se zgâlţâie destul de tare”. Patru perechi de trenuri nu vor circula săptămâna viitoare între orele 10.20 – 12.00

CFR Infrastructură face reparaţii pe linia Gara de Nord – Otopeni pentru că „trenul se zgâlţâie destul de tare”. Patru perechi de trenuri nu vor circula săptămâna viitoare între orele 10.20 – 12.00

10 sept. 2021
CFR Infrastructură face reparaţii pe linia Gara de Nord – Otopeni pentru că „trenul se zgâlţâie destul de tare”. Patru perechi de trenuri nu vor circula săptămâna viitoare între orele 10.20 – 12.00
Sursa foto: G4
Ascultă articolul

Patru perechi de trenuri de la CFR Călători şi Transferoviar Călători nu vor circula săptămâna viitoare, de luni până vineri inclusiv, între orele 10.20 – 12.20, ca urmare a lucrărilor de reparaţii pe care le va efectua compania CFR Infrastructură între Gara de Nord şi Mogoşoaia, parte a liniei spre Aeroportul Otopeni.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Lucrările executate în regie proprie pe intervalul de stații București Nord – Pajura – Mogoșoaia, parte integrantă a magistralei 700 București – Urziceni, reprezintă prima etapă a planului de acțiune al companiei în vederea îmbunătățirii condițiilor de circulație, prin creșterea gradului de confort, atât pe magistrală, cât și pe linia care asigură legătura directă între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă.

În intervalul de două ore vor fi înlocuite aparatele de cale uzate şi se vor face lucrări de buraj mecanizat, potrivit Companiei CFR Infrastructură.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Bine ca Guvernul e OK cand protesteaza Lumea in Piață ca Cîțu face si desface de capul lui

    • Să poată circula mai bine trenurile private și ale CFR

      Vor circula mai rapid trenuri private și CFR CĂLĂTORI.
      România are căi ferate modernizate spre Brașov, Constanța, Arad.

  • Reparati-o ca abia ati construit-o anul trecut.

    • Die Eisenbahner

      La un an după redeschiderea unei linii,după o reparație periodică,se face un buraj numit”buraj general”.După alți 6-8 ani următoarea reparație periodică.După 2-3 reparații periodice se face reparația capitală.

  • drula vorbea de 1000 calatori pe zi. A 4 lei biletul, nu acoperi operarea nici macar a unei singure garnituri. Da’ acum, dupa ce abia am construit-o, o reparam. Din gandirea economica a lui drula si vizante, prostfesionistii..

  • Stimați tovarăși bătuți în cap pesedei: se repară tronsoanele vechi existente de pe traseu nu ce s-a construit nou! Darrrrrrrrrrr dacă atâta te duce capu atâta comentezi…. 😩

  • In toate tarile transportul de calatori este subventionat de stat. Asta inseamna ca la cei 4000 lei incasati direct de la 1000 de calatori, cfr-ul mai primeste cam 6000 lei. In plus, asta este un pret de inceput ptr. ca in timp pretul va mai creste. Si investitia caii ferate spre aeroport este una pe termen lung…Ma rog, putem discuta despre cat de bine este facuta, daca chiar ajuta avand in vedere noua aerogara etc. , dar asta este o alta discutie…

  • Ar trebui să fie tren din 20 in 20 de minute. Există o pauza foarte mare de cateva ore. De dimineață până la 13 sau 14. Există tren !!De ce trebuie să iau taxi in acea perioadă lipsă , ca sa ajung la aeroport și invers ?? Acoperiți va rog toate orele ! Ghidati- va după sosiri, plecări avioane.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole