G4Media.ro

Cel mai lung tunel din România va avea trei kilometri și va…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

21 comentarii

  1. Nu mai crede nemeni asa ceva pana nu il vedem. Valabil pentru orice la noi ?

    • Păi sa ne spuna ce taxa de trecere va fi pentru el!?
      Se pare ca in Romania se poate sa ai si taxa de drum si acciza la combustibil si taxa de trecere:… de la munte la mare platesti o taxa sa treci un… pod. ‘Birul’ inca mai exista și e platit de catre proști

    • Daca e spre Budapesta-Viena, se face. Pentru Pitesti-Sibiu sau Comarnic-Brasov, ne mai gândim.

  2. Fugi, bai nene, d-acilea cu tunelul tau!

  3. Eurotunel…

    • Bulgarii au o gramada facute catre Grecia… cu fonduri europene. La noi e cu fonduri locale, indiferent cine e la putere.

  4. Mai bine fara tunel. Ocolesti pe la Cluj si apoi reintri pe autostrada dupa Timisoara.
    Ce e cu graba asta? Oricum nu exportam mare lucru iar turistii cu bani folosesc avionul.
    Mai bine mai faceau un aeroport in SUD

  5. „Va avea”…peste zeci de Ani…intr-o joi, pe 2!

    • Poate daca platim un ministru al transporturilor bulgar sa munceasca pentru noi. La ei s-a putut, intr-un timp relativ scurt… au doua fluxuri de iesire spre Grecia cu șosele modernizate cu fonduri UE. Au si tuneluri

  6. Transilvania se dezvolta bine, atat pe orizontala, verticala, dar si influenta politica, bonus si banii bagati de Ungaria pentru secui.Moldovenii mai au de asteptatattttttttttttttttt….si vor ramane regiunea „muzeu, sa ne aducem aminte”.

  7. nu inteleg de ce dureaza asa mult pregatirea unor hartii????

  8. …din filmul metrou la Cluj….

  9. Nu se poate face !!! Cand este vorba de tunel sau pod, gata….se opreste orice constructie.

    • Fac unul la Galați? O banalitate. Totusi doua intrebari:
      – când va fi gata?
      – taxa, cât e taxa?

  10. Deci se poate! (Ma refer la aspectul … psihologic, de iesire din obsesiile tampite; fizic, evident ca se poate). La fel trebuie procedat si pentru A8, pe traseul prin Gheorgheni – Bicaz – Piatra Neamt – Roman – Tg. Frumos. Tuneluri, si astfel se scurteaza si traversarea montana si timpul de parcurs. Si mai castigam si noi experienta pentru lucrari normale civilizate.

  11. Grecii cei lenesi au construit in 15 ani autostrada Egnatia (pe care multi romani au parcurs-o, in drum spre insulele Ionice), lunga de 670 km, din care 99 km tunele (!!!), la un pret sub 6 miliarde de euro.
    Romanii cei harnici si destepti s-au apucat de autostrada Transilvania acum 16 ani, au construit din ea pana acum cam 130km – adica nici macar o treime – iar acum constat ca se pregatesc (adica doar se pregatesc, cat o sa dureze e alta poveste) sa faca si-un tunel, la un cost de peste 90 milioane de euro/km. Tinand seama si de relief (magurile domoale ale Mesesului, versus muntii Pindului, mai inalti decat Carpatii Meridionali), daca faceam noi autostrada grecilor, doar tunelurile ar fi costat dublu fata de cat i-a costat pe ei toata autostrada.
    Concluzie – nu e-n lume tara mai bogata decat Romania, judecand dupa nonsalanta cu care isi risipeste banii.